Gå til innhold

Hvor mange kirkeprogram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer...

Hvor mange kirkeprogram lager dere?

I vårt bryllup kommer det 65 inviterte, men vi regner med og vet at flere vi komme i kirken. Jeg har derfor laget 100 kirkeprogram! Kommer det flere, så får det bare være tenker jeg, men da er det i det minste litt å ta av!

Hva tenker dere andre om dette?

Lager dere bare akkurat til gjestene, et par fler, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns 100 høres bra ut i forhold til antallet inviterte gjester. Vi hadde ikke kirkeprogram, brukte bare salmebøkene. Det kan jo evt. de som ikke får program hos dere også gjøre.

Skrevet

vi har bedt 79 i bryllpet vårt av disse kommer 69, men jeg vet de vil komme i kirken og se. Siden samboeren min kommer fra en kjent familie her hvor vi bor, så må vi nok ha 110-140 kirkeprogram tror jeg

Skrevet

Vi inviterer 24 gjester, men jeg regner med at det kommer nesten alle fra min jobb også, ca. 20stk - i kirken. Pluss noen til og noen fra. Hvor mange program skal vi lage da? 50 eller 75??

Har jo god tid da, men noen som har forslag?

Skrevet

Vi hadde 45 inviterte gjester og kopierte opp 100 kirkeprogram.

Om det ble noen til overs eller om det ble for lite vet jeg faktisk ikke....glemte å spørre om det :ler:

Skrevet

Du har sikkert nok. Mange par kommer til å ta ett program sammen ;)

Skrevet

Bedre med for mange, enn for få... Men 100 bør da holde??

Skrevet

Vi var 43 stk og hadde ca 80 stk. Jeg ville ha færre, mens mannen ville ha flere. På mitt hjemsted hvor vi holdt brullupet er det ikke vanlig at folk som ikke er invitert kommer inn i kirken, de aller fleste står utenfor og ser på. Mens på mannes hjemsted er det vanlig at det kommer mange inn i kirken og ser på. Så for å roe hans bekymringer for at det ville bli får få så endte vi nærmere hans forslag enn mitt.... så vidt jeg så så var det kun 2 ikke inviterte i kirken..... Hør litt med presten om hvordan kulturen er for å komme og se på bryllup som en ikke er invitert i... tror dette varierer veldig fra sted til sted.

Skrevet

Vi hadde også 64 gjester og lagde 100 program, det ble noen til overs så 100 høres helt greit ut ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...