Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sveipet innom et program med kosmetisk kirurgi i LA, og det var en ung jente som ville ha smilehull. Altså få de via plastisk kirurgi. Og kirurgen advarte om at hun kanskje ikke ville ha de for alltid og inngrepet var for alltid. 

Og jeg er er 52, normalvektig (så ikke fordi jeg er tykk i fjeset) og har smilehull. Synes det er fint, men er det virkelig noe folk trakter etter?

Anonymkode: 3b806...d95

Skrevet

Ok..?

Noen vil ha smilehull, noen vil operere seg for å ligne katten sin. Folk gjør mye rart.

Du er sikkert søt, altså, men eh..?

Anonymkode: 0400a...dff

• Liker 4
Gjest EndaEnGang
Skrevet

Jeg skjønner ikke overskriften helt. Synes du det er rart at du har smilehull i en alder av 52?

Smilehull er genetisk betinget, og har ingenting med alder eller vekt å gjøre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ok..?

Noen vil ha smilehull, noen vil operere seg for å ligne katten sin. Folk gjør mye rart.

Du er sikkert søt, altså, men eh..?

Anonymkode: 0400a...dff

EndaEnGang skrev (12 minutter siden):

Jeg skjønner ikke overskriften helt. Synes du det er rart at du har smilehull i en alder av 52?

Smilehull er genetisk betinget, og har ingenting med alder eller vekt å gjøre. 

Har ikke sett noen på min alder med smilehull... Er det genetisk betinget? Trodde bare de som hadde mye fett i ansiktet som hadde det? 

Gjest EndaEnGang
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for info! 

Vel bekomme!

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke sett noen på min alder med smilehull... Er det genetisk betinget? Trodde bare de som hadde mye fett i ansiktet som hadde det? 

Jeg er i midten av førtiårene og har smilehull. Arvet fra faren min på 70, som selvfølgelig også har smilehullene sine fortsatt. Ingen av oss har noen gang vært noe annet enn normalvektige.

Anonymkode: 55974...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...