Cecilie82 Skrevet 27. desember 2020 #1 Del Skrevet 27. desember 2020 Forslag til hva jeg kan servere mor og far? Tidliggere har jeg servert middagspai fra Trinesmatblogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. desember 2020 #2 Del Skrevet 29. desember 2020 En god gryterett? Trine har en god oppskrift på tikka masala. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Del Skrevet 29. desember 2020 Hvor mye vil du legge i det av tid? Hva slags mat liker de? Anonymkode: 05d17...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 19.44): Hvor mye vil du legge i det av tid? Hva slags mat liker de? Anonymkode: 05d17...7b8 Åpen for det meste. De liker det meste ikke alt for sterk mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #5 Del Skrevet 31. desember 2020 Er det snakk om mye kaker etterpå? Da ville jeg gått for noe litt lettere. Cæsarsalat, kyllingsuppe med godt brød, kylling satay med salat og ris til. Eller så ville jeg gått for helt enkel tapas. Aioli, godt brød, et par gode spekeskinker, et par gode oster, bacondadler, melon og oliven. Anonymkode: fe7ae...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 31. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er det snakk om mye kaker etterpå? Da ville jeg gått for noe litt lettere. Cæsarsalat, kyllingsuppe med godt brød, kylling satay med salat og ris til. Eller så ville jeg gått for helt enkel tapas. Aioli, godt brød, et par gode spekeskinker, et par gode oster, bacondadler, melon og oliven. Anonymkode: fe7ae...7b5 Endret 31. desember 2020 av Cecilie82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå