Gå til innhold

Skuffet over min egen "verdighet". Men ikke at jeg klarte og bli en utro dame etter hele 19 år?😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dum kan man bli? Ja da skriver jeg om meg selv ! Hatt samme type i 19 år. Barn,hus hele pakka ! Han har brutt tiltten flere ganger grovt ! Ikke bare med andre dame men også økonomisk ! Jeg har tilgitt men noe i meg har sakt men sikker dødt ut ? 

Har to barn. Og er kun pga de jeg har hold ut! Og pga felles eiendeler.

Har ikke kjent på kjæreste følelser på mange år nå. Ingen sexuell lyst tross jeg ordner opp selv 🙈... Elsker sex og nytelse og er egentlig en veldig fri sjel der. 

God stabil jobb og økonomi begge. Nå snart 40.... Men... Nå har jeg vært utro. Med en jeg allerede kjente, en jeg har fått følelser for. En som jeg har helt rå sex med og ikke kan få nok av. En som kan fylle det tomrommet som jeg har. 

Han har også egen familie. Og vill ikke bryte. Jeg har ingen samvittighet for det jeg har gjort. Mere egosentrisk i forhold til at jeg har blitt en "utro dame "..  er dette tegn på at tidene er inne ? At tiden er inne å forlate ? Skal jeg alderig igjen kunne føle på disse følelsene ? Følelsene av sterk kåthet og deilig orgasme ? 

Eller skal jeg bli også barna ?

Vanskelig 😭😭😭😭 Er dette alt ?

Anonymkode: cd5aa...007

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke finn på å holde ut for barna, det er en feilt altfor mange gjør, og angrer etterpå. Kjenn etter hva du vil, uten å se på barn og eiendom. Mannen du skal forlate

Anonymkode: 12b7e...45d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke finn på å holde ut for barna, det er en feilt altfor mange gjør, og angrer etterpå. Kjenn etter hva du vil, uten å se på barn og eiendom. Mannen du skal forlate

Anonymkode: 12b7e...45d

Takk for svar ❤️🙏

Skrevet

Lett å være etterpåklok, men kanskje du burde ha forlatt han etter seksuelt og økonomisk utroskap?
Ta vare på deg selv. Ikke sikkert barna bør være til hinder for å forlate han. De vil tilpasse seg. Utroskapen din bør likevel ikke være årsaken til brudd, men virker ikke så du har det så bra i forholdet siden du har mistet følelsene for han.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor dum kan man bli? Ja da skriver jeg om meg selv ! Hatt samme type i 19 år. Barn,hus hele pakka ! Han har brutt tiltten flere ganger grovt ! Ikke bare med andre dame men også økonomisk ! Jeg har tilgitt men noe i meg har sakt men sikker dødt ut ? 

Har ikke kjent på kjæreste følelser på mange år nå. Ingen sexuell lyst tross jeg ordner opp selv 🙈... Elsker sex og nytelse og er egentlig en veldig fri sjel der. 

God stabil jobb og økonomi begge. Nå snart 40.... Men... Nå har jeg vært utro. Med en jeg allerede kjente, en jeg har fått følelser for. En som jeg har helt rå sex med og ikke kan få nok av. En som kan fylle det tomrommet som jeg har. 

Han har også egen familie. Og vill ikke bryte. Jeg har ingen samvittighet for det jeg har gjort. Mere egosentrisk i forhold til at jeg har blitt en "utro dame "..  er dette tegn på at tidene er inne ? At tiden er inne å forlate ? Skal jeg alderig igjen kunne føle på disse følelsene ? Følelsene av sterk kåthet og deilig orgasme ? 

Ja, du bør gå. 

Anonymkode: 26782...157

• Liker 2
Skrevet

Jeg er hun fæle som dro fra mann og barn.

Jeg levde i et forhold med en mann som på ingen måte passet meg. Det var bra de årene det var småbarn og familien AS som sto i fokus men når barna ble litt eldre følte jeg veldig på at han på ingen måte var mannen for meg. Det tok meg lang tid å gå. Jeg viste at om jeg gikk mistet jeg hjemmet mitt, mistet økonomien, mistet daglig samvær med barna. Det var en tung og vanskelig avgjørelse men til slutt valgte jeg meg. Jeg gikk fordi jeg måtte for å få et godt liv selv. 

Anonymkode: fd01c...3da

• Liker 2
Skrevet

Fortell han det, så får han smake på den selv. Deretter går du.

Gratulerer forresten! Jeg ville kjent meg ekstatisk om jeg hadde levd med en sånn drittsekk og endelig klarte å ta igjen.

Det hadde vært et bevis for meg selv at det riktige hadde vært å bryte 🙂

Anonymkode: 8b275...c9d

• Liker 3
Skrevet

Gjør som du vil 😀 fortsett med elskeren, men ikke bli oppdaget 😎 Nyt livet selv om du evt blir 🥳

Anonymkode: cb62b...e9a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kom deg ut og videre for din egen skyld. Du skylder ikke din mann noe mer, husk at du har gitt 19 år av livet ditt, du er halvveis i livet ditt, og du fortjener å ha det bra med deg selv. Jeg  kjenner meg selv igjen i veldig mye av det du skriver, og er på samme sted i livet som deg. Å parkere sexlivet for godt i en alder av 40 er ikke aktuelt for noen håper jeg. Du lever bare en gang. Lev livet og gjør det du ønsker innerst inne. Du finner garantert en som liker deg og som vekker begjæret og livsgleden i deg, det fortjener du.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du har ikke fylt 40. Bør du ikke snart begynne å ta aktive beslutninger og ansvar for livet ditt?  
Har du ikke et liv å leve som er mer i tråd med dine ønsker enn å være noens elskerinne eller en annens ingenting? 

Endret av Nooni
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...