AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #21 Del Skrevet 28. januar 2021 Bli for guds skyld noe annet enn lærer! Alt de gjør er å klage på dårlige arbeidsforhold og lav lønn i noen år før de gir opp yrket og slutter. Vær smart, slutt før du har begynt og bli lykkelig i stedet! Livet er for kort til å være lærer - og på 5-10 trinn atpåtil! Det er jo da menneskene er på sitt aller verste. Anonymkode: 16490...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconevalley Skrevet 1. mai 2022 #22 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 20.45): Hei Tenker å søke på lærerutdanning på nord.no 5-10 trinn. Er det noen på KG som kan fortelle om sine erfaringer? Lest at det er få studenter på nord.no Jeg er for øvrig voksen som student. Anonymkode: d9ad2...5b9 Hvordan gikk det, ble du fornøyd? Gikk yrkesfaglærer der og det var det dårligste jeg har opplevd. One size fits nobody. Hadde ikke undervisningskompetanse i eget fagfelt da jeg var ferdig, for de lærte oss ingenting om det. Måtte gå på Oslo met etterpå for å forbedre kompetansen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå