Gå til innhold

Hva gjør dere på nyttårsaften i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie med 2 barn på 7 og 11. Vi skal feire nyttårsaften alene hjemme oss 4. Føler alle skal feire med noen andre. Nyttårsaften har egentlig aldri betydd noe for meg så det gjør meg ingenting å bare feire oss 4, og i disse pandemitider er det uansett ikke rom for store feiringer. Men man føler seg jo litt Viggo venneløs selvom det er selvvalgt. Hva gjør dere? 

Anonymkode: 4da38...c3b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal være alene. Lage mat og se noen gode filmer :) 

Anonymkode: 1fb4d...6b5

• Liker 1
Skrevet

Vi feirer alltid hjemme med bare oss 5 i familien. Spiser god mat, ser på film og slapper av, Drar å ser på fellesfyrverkeriet i sentrum kl 20. Så sender vi opp litt eget fyrverkeri sammen med resten av nabolaget ved midnatt.

Anonymkode: e69a8...07a

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Skal være hjemme, spise god mat og drikke vin, se en film og bare slappe av. :)

Skrevet

Vi feirer med ett vennepar. Ingen av oss har noe familie, eller særlig med venner. Samtidig er vi på samme stadie i livet. (Små barn, alkoholfritt). 

Anonymkode: 43888...832

Skrevet

Feirer hjemme i år som i fjor, men i år blir vi tre, da vi har fått en jente for noen måneder siden:) synes det er hyggelig med en rolig nyttårsaften. 

Anonymkode: 1f93b...012

• Liker 2
Skrevet

Jeg er alene hele romjulen, og skal også være alene nyttårsaften. 

Anonymkode: 3ce07...7d6

• Liker 3
Skrevet

Vi blir bare hjemme, lager noe god mat og går ut på balkongen ved midnatt, samme som sist. Vi er to voksne uten barn. 

Anonymkode: 2e682...c1d

Skrevet

Jeg skal være hjemme, forhåpentligvis alene 😊 Lager noe godt å spise, og har planer om å se svært mange episoder av en serie.  Fyrverkeri bryr jeg meg lite om, og gidder ikke gå ut for å se på det.

Anonymkode: 2b680...64d

• Liker 1
Skrevet

Vi blir hjemme bare oss 4. 19 åringen drar vel en tur til en kompis etter middag. Vi har vært alene hver nyttårsaften etter vi fikk barn. Har blitt invitert til noen naboer ett par år, men vi takket nei. Hadde sikkert vært morro siden de også har barn. Men de drikker alkohol og vi gjør ikke det når vi er med barna. 

Anonymkode: c14a7...32d

Skrevet

Skal hjem til moren min, vi blir da til sammen sju stykker :) gleder meg til det, blir veldig koselig. En rolig og behagelig feiring. Har en 2-åring, så det hadde uansett ikke blitt full fest. 

Anonymkode: c4df7...2c4

Skrevet

Sammen med nærkontaktene våre; et vennepar med barn som er bestevenner med våre!

Anonymkode: 97c8b...f18

• Liker 1
Skrevet

Jeg er høygravid og mannen har nattevakt, så jeg og 3-åringen skal lage pizza og is og se film før vi legger oss sammen kl 20😄👏🏻

Anonymkode: 78b05...d96

• Liker 5
Skrevet

Kjæresten og jeg skal feire med hans to «barn»,på 18 og 20, og kjæresten til den ene. Vi blir da 5. 

Skal spise en 3 retters middag og spille spille. Blir veldig koselig.

Ungdommen tar koronahensyn og er heller hjemme med oss enn ute på vift.

Anonymkode: 75a09...408

• Liker 5
Skrevet

Blir nok bare meg og guttungen, han ville helst det, vil ikke ha korona i 2021 sa han. 😄 Han og vennene skal game... :P Så tar vi turen ut litt før 12 og får med oss det vi kan få med oss.

• Liker 2
Skrevet

Alene, som jeg også var i julen. Første gang for begge helligdsperiodene, men unntaksåret 2020 har lært meg at jeg kan ha det helt fint alene også.

Anonymkode: 51795...dd6

• Liker 2
Skrevet

Hjemme med våre 3 barn, har også invitert mamma og pappa.

Anonymkode: eb0e7...92a

Skrevet

Bare husstanden. Skal lage god mat og se film :) Overnattet hos slektninger på julaften så brukte opp kvoten for å møte flere da.

Skrevet

Skal feire med kjæresten. Spise kalkun og waldorfsalat. Skal kjøpe partyhatter eller noe annet nyttårsaktig 😁 gå ut en tur å se på rakettene midnatt, og så legge oss 😂 synes det er deilig å være ferdig med festing og store planer. Bare være hjemme i den trygge hula og slappe av ❤️ Vi er 31 og 40 uten barn. 

Godt nytt år til alle, uansett om man er 1 eller 10 sammen 🤗❤️

Anonymkode: 09f1d...b06

• Liker 1
Skrevet

Vi feirer på hytta og der blir det meg og mine to barn, mine foreldre og min bror og svigerinne.

Anonymkode: f7c51...847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...