Gå til innhold

Dere som bor i blokk

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

For meg, og de fleste jeg kjenner er det naturlig at barnefamilier lager lyd. Jeg reagerer ikke på bråk fra andre leiligheter hvis det ikke er noe ekstremt (f. eks. veldig høylytt musikk igjennom hele natten flere ganger i uken). Men lekende og løpende barn må man faktisk tåle. Man må jo kunne leve i sitt eget hjem uten å måtte alltid være redd for at noen naboer kan muligens bli plaget på grunn av at de hørte noe. Min mening er at det ikke er helt normalt å bli så plaget av lyd andre mennesker lager og som ødelegger den "perfekte tausheten". Er det det man ønsker så er Norge et relativt stort land med mye plass og med en befolkning på kun fem millioner. Hvis man ikke tåler andre mennesker så er det en veldig enkel løsning tilgjengelig.

Anonymkode: 7d05d...f4f

Det hadde du ikke sagt hvis du bodde samme sted der jeg en gang var så dum å leie. Var omringet av barnefamilier. Leide av et firma. Bråk fra seks til over midnatt hver dag. Sparking mot vegg, dunking i taket, løping, hyling. Kun stille en times tid på ettermiddagen. 

Flyttet selvfølgelig, det nyttet ikke snakke med naboene. Her jeg bor nå hører jeg knapt en lyd. Akkurat nå virker det som naboen har besøk av barn som løper litt, men det plager meg ikke. Lyden er ikke på langt nær så intens som beskrevet i boligen over. Kan love deg at det aldri var stille. Når den ene familien roet seg begynte den andre. Aldri fred å få. Kun en liten lekeplass på utsiden og det virket ikke som foreldrene var så hypp på å gå en tur med barna sine. 

Aldri mer. Det første jeg forsikret meg om når jeg skulle kjøpe leilighet var at det verken var lekeplass eller barnehage i nærheten av veranda og vinduer. 

Endret av Jytte
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min nabo har høylytt sex med forskjellige menn nesten hver helg. 

Anonymkode: 9bacc...68d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...