AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #21 Skrevet 28. desember 2020 Vår Høst Sommer Vinter Anonymkode: 0017e...b99
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #22 Skrevet 28. desember 2020 Vår, sommer ,høst, vinter☺️ Anonymkode: 7dff5...f34 1
every woman Skrevet 28. desember 2020 #23 Skrevet 28. desember 2020 1. Vår, hvis vi får en skikkelig en. Det er ikke alltid vi gjør det. 2. Vinter, og da helst etter jul. Jeg orker ikke førjulsvinteren. 3. Høst 4. Sommer
Jodaneida Skrevet 28. desember 2020 #24 Skrevet 28. desember 2020 Liker vinter og høst like godt. Derretter sommer og vår til slutt.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #25 Skrevet 28. desember 2020 1. Vår 2. Sommer 3. Høst 4. Vinter Liker våren når blomster dukker opp og lufta blir varmere. Lufta lukter godt også. Best når det ikke regner all verdens mye. Eneste minuset med våren er pollen pga. allergi. Sommer er herlig. Ikke mer å si om det egentlig. Mye regn og det blir kaldere. Plusset (for meg) med høst er at jeg har bursdag, og at man gjerne gjør det mer koselig å være inne med pledd, varme drikker og høst-mat som jeg er veldig glad i. Vinteren er det kun jul og nyttår som er høydepunkt for min del, og ellers holder jeg meg stort sett innendørs. Bor i by, og det blir jo mer sørpe enn snø. Hålke også hvis vi er uheldige. Syns alltid de strør for dårlig på fortauene. Anonymkode: e0a37...572
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå