AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Hvilke årstider er best og verst? Jeg har aldri likt vår, vet ikke hvorfor... Er jo koselig at det snart er sommer og at sola tittet frem osv, men jeg bare hater det av en eller annen grunn.... Jeg ELSKER desember, men fra januar og til juni, bare hater jeg. Sommer er jo fint, men blir sliten av at jeg er konstant varm og svett, alt blir så mye tyngre, og dagene er så lange... Synes det er kos med korte dager med lite sol, sånn at man har unnskyldning til å kose seg inne med film, bøker og varm drikke... 🥰 Føler meg også så stygg når det er masse sol og sterkt lys, jeg blir blendet og i tillegg ser jeg så blek ut, man ser alle uperfektheter i ansiktet... Og solkrem! 😩 Vil ikke bruke solkrem eller sminke pga huden min, men må jo, og er så ekkelt når foundationen smelter inn i huden din og du bare vet at det blir enda verre 😭 Anonymkode: 61c4f...80a 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Høst Vår Sommer Vinter Anonymkode: 27935...38a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Sommer 1, vår 2, høst 3 og vinter 4. Anonymkode: 18cec...171 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Vår Sommer Høst Vinter Anonymkode: 3ae34...e23 1
Janzypants Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 1. Vår (for da begynner varmen og sola å komme mer og mer. Og hvis det er snø, ser man at den smelter sakte, men sikkert!) 2. Sommer (fordi jeg elsker sol og varme. Deilig å slippe og kle på seg 5 lag med klær bare for å gå ut med søpla 😅 Satt på spissen altså) 3. Høst (Bare fordi høst er bedre enn vinteren. 4. Vinter (Hater kulde, snø og glatte veier, både for biler og bein.. Eneste positive med vinteren er at julehøytiden er på den årstiden og da samles familien.
parmanoia Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 1. Sommer (sol og varme!) 2. Vår (snart sommer) 3. Høst (vakre farger) 4. Vinter (kaldt, mørkt og jævlig) 1
Gjest EndaEnGang Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Sommer - Fordi sommer er deilig og varm Høst - Fordi den er vakker, og jeg liker høstklær og indian summer Våren - Fordi den er helt ok, den er egentlig bare venting på sommeren Vinteren - Fordi det er vinter
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 Høst Vinter Vår Sommer Anonymkode: 6dcd2...767 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 Høst, vinter, sommer, vår. Foretrekker kulde fremfor varme, så vår og sommer er litt vanskelige å rangere 😅 Noen somre er jo deilig regnfulle og kalde, mens andre somre er rene varmehelvete. Anonymkode: b938e...1dd
Namine Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 1. Sommer ❤ sol, varme, bading og grillmat. 2. Vår. Snøen smelter, blomstene blomstrer, herlig temperatur. 3. Høst. Flotte farger på trærne, deilig temperatur på tidlig høst. 4. Vinter. Hater vinter Eneste koselige med vinter, er lys overalt i desember, jul, grilltur med bål i snøen, og fyr i peisen. Hater snømåking, skraping, glatte veier, og kulde. Har Webasto med fjernkontroll til bilen, det hjelper noe 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #13 Skrevet 27. desember 2020 Vår: Da starter syklusen på nytt. Elsker lyset på våren, de første blomstene som titter opp, lysere dager, å glede seg til at hele sommeren ligger foran en. Sommer: Deilig med fri, spesielt hvis deg er godt vær. Høst: Fine farger ute. Koselig med innevær. Vinter: Fint med snø, men jeg er ikke så glad i kulde Anonymkode: e2c1e...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #14 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har to rangeringer, haha. Den ene er hva jeg selv liker best, og den andre er hva jeg som hestemenneske liker best. Jeg som meg rangerer det sånn her: Høst, vinter, vår, sommer. Elsker fargene om høsten og at overgangen fra varmt til kaldt er såpass rolig. Kroppen min håndterer ikke varme og temperaturendringer så godt, og sliter på sommer og sen vår. Jeg som hestemenneske: Sommer, vår, høst, vinter. Om sommeren og våren er det tørt og godt med tanke på gjørme. Kan være ekstremt varmt om sommeren og sen-våren, men det løser vi greit med å ri inne eller sent på kvelden. Høsten er god frem til det verste regnet starter rundt oktober-november. Fra oktober-november til februar-mars (avhenger litt av året) er det så mye ruskevær at jeg innimellom angrer litt på at jeg har hest (spesielt at jeg har hvit hest..). Bløte dekken og gjørme herfra til helvete, med pissregn, sludd og fysj. Og selvfølgelig fryser vannslangen på de dagene vi virkelig MÅ spyle ben.. Anonymkode: 7e48b...2aa 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #15 Skrevet 28. desember 2020 1. Vinter (elsker å gå på ski) 2. Vår (stort sett flott skiføre her da også. Veldig digg å ta skitur på fjellet mens sola skinner). 3. Høst (liker godt bærplukking) 4. Sommer (sommeren er fin den også. Er ikke så glad i alle insektene som stikker og biter.) Alle årstidene har sine fordeler og ulemper. Selv om jeg elsker vinter, betyr det ikke at jeg står å jubler når veien har blåst igjen slik at jeg ikke kan kjøre noen vei.. Jeg synes det er deilig med varme sommerdager der jeg kan grille meg på verandaen 😊 Anonymkode: 5e1c7...7e5 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #16 Skrevet 28. desember 2020 Som flere andre her er min rangering Sommer - Varmt og godt, deilig å være ute, livet et enkelt og greit. Vår - Da går det riktig vei, dagene blir lenger og solen begynner å få styrke. Høst - Så lenge ikke snøen kommer for tidlig er høsten en fin årstid. Fine farger og krisp, klar luft. Vinter - Jeg klarer ikke helt å se sjarmen med vinter. Det er kaldt, mørkt og snø. Snøen kan være fin, men det er håpløst upraktisk. Er alltid trøtt og sliten om vinteren, lever for at våren kommer om noen måneder. Anonymkode: e1f33...e13
Ullvott Skrevet 28. desember 2020 #17 Skrevet 28. desember 2020 1. Vår 2. Høst 3. Vinter 4. Sommer Jeg er mest glad i litt kjølige temperaturer. Hater sommervarmen intenst, og det samme med stikkende insekter, pollen og alskens dritt. Vår og høst er nydelige på hver sine måter. Våren fordi lyset og livet kommer tilbake, høsten pga klar og kald luft og fine farger. Jeg liker vinteren, også, men helst når det er -5 - -10 og tørr og fin snø. Underkjølt regn og speilblank hålke, som vi har hatt litt for mye av de senere årene, er bare dritt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #19 Skrevet 28. desember 2020 Fra best til verst for min del: Vår - Ikke noe er som når vinteren er over og man merker det blir varmere i været og dagene blir lysere. Sommer - Lange lyse dager, kan være varmt og mye sol (og selv sommer med en del nedbør er bedre enn høst og vinter) Vinter - Ikke så veldig glad i kulde og mørke Høst - Den verste årstiden, for selv om det kan være fine høstdager, så går man og venter på kortere og kaldere dager. Ofte mye nedbør om høsten, særlig i år. Oktober og november er verst. Anonymkode: 93750...a24
Maleficenta Skrevet 28. desember 2020 #20 Skrevet 28. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvilke årstider er best og verst? Jeg har aldri likt vår, vet ikke hvorfor... Er jo koselig at det snart er sommer og at sola tittet frem osv, men jeg bare hater det av en eller annen grunn.... Jeg ELSKER desember, men fra januar og til juni, bare hater jeg. Sommer er jo fint, men blir sliten av at jeg er konstant varm og svett, alt blir så mye tyngre, og dagene er så lange... Synes det er kos med korte dager med lite sol, sånn at man har unnskyldning til å kose seg inne med film, bøker og varm drikke... 🥰 Føler meg også så stygg når det er masse sol og sterkt lys, jeg blir blendet og i tillegg ser jeg så blek ut, man ser alle uperfektheter i ansiktet... Og solkrem! 😩 Vil ikke bruke solkrem eller sminke pga huden min, men må jo, og er så ekkelt når foundationen smelter inn i huden din og du bare vet at det blir enda verre 😭 Anonymkode: 61c4f...80a Sommer er best deretter kommer vår. Ellers er det stort sett bare høst ellers i året der jeg bor, men vinter rangerer foran høst, da det er da det er jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå