AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Hei. Jeg har en kjæreste som jeg bodde med før men vi bor ikke ilag lenger. I starten av forholdet var han veldig opptatt av å være med meg heletiden og jeg følte jeg jnspt fikk noe pusterom. Så begynte han å ta mer tid til seg selv igjen, gamet når det måtte passe han og trente når det måtte passe han og jeg klarer fremdeles ikke det samme. Jeg sitter bare å grubler over den tiden han ikke er med meg om jeg burde tenke at det er nok, for mye eller for lite. Jeg klarer ikke slappe av og bare gjøre sån jeg har lyst til. Bestemme selv når jeg ønsker å henge og ikke. Klarer ikke foreslå ting jeg ønsker at vi skal gjøre fordi jeg føler han har sutte en standard på ting vi gjør sammen. Se tv eller gå tur og han foreslår ikke så mye annet han heller fordi han er konfortabel med å ha det slik. Jeg klarer ikke bare gjøre som jeg selv vil slik som han gjør. Han gamer sånn 3-4 dager i uken nå nå vi ikke bor sammen også er han ilag med meg de 3 dagene ellers. Rydding trening se på litt egne serier går også av hans tid alene. Jeg hører ikke stort ifra han de dagene. Ca annen hver dag. Jeg tror at vi ville fått mer tid om vi hadde bodd ilag. Men det plager meg at han er så konfortabel alene. Trenger han meg ikke? Trenger han meg bare 3 dager i uken? Er det slik han vil ha det om vi prøver å bo ilag igjen? At han skal stenge seg inne i spille 4 dager i uken? Vil han heller bo alene enn å bo med meg? Synes han det er så kjekt å game at jeg ikke er like kjekk å finne på ting med? Dette er ting jeg gå å grubler på og som vi har snakket en million ganger om. Han sier han stusser litt på å bo med meg fordi han ikke ønsker at det skal bli slik som før at jeg kjefter for den minste lille ting. At han er villig til å justere seg og at det ikke er slik at han skal være så og så mye alene men han vil ha tid til seg selv og sin hobby og kunne prate med de der. Anonymkode: 28c24...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå