Gå til innhold

Kjæresten fester med veninne jeg aldri har møtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i flere år og har nå et avstandsforhold, pga at jeg har et 1 års vikariat i Nordland mens han er i Kristiansand. 

I julen er jeg hos foreldre i Trondheim, mens han er hjemme i Kristiansand. 

Det siste døgnet har jeg nesten ikke hørt noe fra han, ikke har han tatt telefonen og ikke svart på melding. 

Da jeg får svar fra han, skriver han at han drakk seg drita i går hjemme, og er veldig fyllesyk i dag. 

Jeg spurte om han hadde "alenefest" , og da sa han at han hadde besøk av Lene. Lene er ei veninne jeg ikke har blitt presentert for, men han har fortalt meg om henne. 

Dette gjør meg stresset og sjalu, men jeg prøver å ikke vise det til han. 

Han har også hatt andre venninner i perioder som han har fortalt meg om, men som jeg ikke har blitt presentert for.

Jeg forstår at han har behov for å ha  venninner for seg selv, men jeg synes jo det er vanlig folkeskikk å presentere de iallfall en gang for meg, så jeg slipper å sitte her å tenke på at han knuller henne. 

Han liker ikke at jeg skal være borte et år, men dette er noe jeg bare må gjøre.

Vi sees ca annenhver måned da vi besøker hverandre. 

Anonymkode: 4829d...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å bli et langt år hvis du skal undre deg over om han knuller Lene eller andre. Har du grunn til å ikke stole på han så er kanskje ikke dette forholdet deres levedyktig. Du kan jo ikke forvente at han skal ha telefonen i hånda hver gang du ringer for å gnåle...hvis du forventer det så vil ikke dette funke, han kan jo ikke bare sitte å vente på deg, han må jo leve han og. Hvis han vil knulle andre så spiller det ingen rolle om du er i samme by eller en annen.

• Liker 3
Skrevet

Altså enten så er han utro eller så er han trofast. Vanskelig å si hvilken av delene da mennesker er så utrolige forskjellige på det. 

Min mann har ikke noen særlige venninner, i hvert fall ikke sånne typer venninner som han fester alene med. Hadde han plutselig gjort det ut av det blå så hadde jeg blitt mistenksom. 

Synes det er uansvarlig gjort av han å drikke seg dritings med en «ukjent» venninne og ikke kontakte deg eneste gang løpet av den kvelden? Altså? 

Ut i fra teksten din så hadde jeg mistenkt han for utroskap, men så kjenner du han bedre enn oss. 

Det du kan gjøre er å kommunisere med han og fortelle bekymringene dine. Kommunikasjon er nøkkelen.

• Liker 3
Skrevet

Knuller du alle du møter ?

Helt utrolig men en kan omgås uten å ha sex

• Liker 1
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden):

Det kommer til å bli et langt år hvis du skal undre deg over om han knuller Lene eller andre. Har du grunn til å ikke stole på han så er kanskje ikke dette forholdet deres levedyktig. Du kan jo ikke forvente at han skal ha telefonen i hånda hver gang du ringer for å gnåle...hvis du forventer det så vil ikke dette funke, han kan jo ikke bare sitte å vente på deg, han må jo leve han og. Hvis han vil knulle andre så spiller det ingen rolle om du er i samme by eller en annen.

Ja det er sant men jeg synes det er en smule respektløst å henge med venninner jeg aldri får møte.

Da jeg bodde hjemme gikk han på byen med henne eller de dro på fjellturer uten å si noe til meg før etterpå, eller like før han skulle møte henne, og da hadde ikke jeg mulighet til å være med. 

I over 2 år hadde han besøk av ei nabodame ofte like etter at jeg hadde gått fra hjemmefra. 

Jeg kunne komme hjem etter senvakt og så sto det 2 vinglass på bordet. Når jeg spurte hvem som hadde vært på besøk, så sa han at han hadde hatt besøk av Kari som bodde i blokka ved siden av. 

En tredje venninne som han snakket veldig mye om for noen år men som jeg aldri fikk møte når jeg ba om det, møtte jeg helt tilfeldig da jeg kom hjem en kveld jeg skulle ha vært på jobb.

Da satt de på kjøkkenet og drakk øl, og jeg presenterte meg selv og hun hilste på meg.  Dette var en dame som er ganske mange år eldre enn min kjæreste, og når jeg så henne så slappet jeg av med en gang for jeg tenkte at dette er kun vennskap og ikke noe mer. 

Etter at jeg hadde hilst på denne damen, sluttet hun å ta kontakt med kjæresten min og ønsket heller ikke å komme på besøk mer. 

Det viser seg at denne damen var forelsket i han og kuttet fullstendig kontakt med han da hun møtte meg. 

Jeg lurer da på om hun overhodet visste at han hadde kjæreste.. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Hvis han hadde vært utro med Lene så hadde han sikkert sagt at han hadde festet med Per eller Pål, ikke med Lene.

Enten stoler du på han, eller så gjør du ikke det.

• Liker 3
Skrevet

Så han prøver å holde sine kvinnelige relasjoner skjult, heller enn å skryte av det

Anonymkode: 87e62...ec2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

jeg synes jo det er vanlig folkeskikk å presentere de iallfall en gang for meg, så jeg slipper å sitte her å tenke på at han knuller henne. 

Det å presentere henne for deg eller ei kommer jo ikke til å la deg slippe å engste deg.... tvert imot 

Anonymkode: 9634d...85f

Skrevet
VOX skrev (47 minutter siden):

Knuller du alle du møter ?

Helt utrolig men en kan omgås uten å ha sex

..problemet med de fleste menn, som drikker, og ikke har dama si til å knulle på ofte er ofte utro...

Anonymkode: 3d37a...8d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja det er sant men jeg synes det er en smule respektløst å henge med venninner jeg aldri får møte.

Da jeg bodde hjemme gikk han på byen med henne eller de dro på fjellturer uten å si noe til meg før etterpå, eller like før han skulle møte henne, og da hadde ikke jeg mulighet til å være med. 

I over 2 år hadde han besøk av ei nabodame ofte like etter at jeg hadde gått fra hjemmefra. 

Jeg kunne komme hjem etter senvakt og så sto det 2 vinglass på bordet. Når jeg spurte hvem som hadde vært på besøk, så sa han at han hadde hatt besøk av Kari som bodde i blokka ved siden av. 

En tredje venninne som han snakket veldig mye om for noen år men som jeg aldri fikk møte når jeg ba om det, møtte jeg helt tilfeldig da jeg kom hjem en kveld jeg skulle ha vært på jobb.

Da satt de på kjøkkenet og drakk øl, og jeg presenterte meg selv og hun hilste på meg.  Dette var en dame som er ganske mange år eldre enn min kjæreste, og når jeg så henne så slappet jeg av med en gang for jeg tenkte at dette er kun vennskap og ikke noe mer. 

Etter at jeg hadde hilst på denne damen, sluttet hun å ta kontakt med kjæresten min og ønsket heller ikke å komme på besøk mer. 

Det viser seg at denne damen var forelsket i han og kuttet fullstendig kontakt med han da hun møtte meg. 

Jeg lurer da på om hun overhodet visste at han hadde kjæreste.. 

Ts

At du gidder TS. Finn deg en mann som henger med kompiser, ikke en som drikker alkohol med andre damer. Terskelen for utroskap er da minimal for de fleste menn. 

Hadde han likt om du gjorde det samme med kompiser? Det hadde jeg spurt han om. Du er for snill. 

Anonymkode: 3d37a...8d8

Skrevet

Hadde slått opp jeg. Drikke seg drita med ei annen jente alene er NEI

Skrevet

Han har nesten bare venninner han henger med, er ikke det litt uvanlig når han er hetero? 

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...