AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Som sagt, noen som har termin i mai? Hvor skal dere føde? Er andregangs fødende, har en 3 åring. Alt har vært så vanskelig med han, både fødsel, amming, barsel osv.. Våken netter helt til han fylte 2 år, og fortsatt noen våkne nettet. Så jeg gruer meg til dette, håper at jeg får sovebarn denne gangen Anonymkode: dc48b...271
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Termin i mai her med nummer 2. enda våkenetter her og 😅 Anonymkode: 83efc...1e5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Termin i slutten av april, med 3 mann 🙂 har en på 2 som nå siste mnd har sovet veldig bra, heldigvis! Ellers har han vært mye våken på natt, endelig begynt å føle meg litt ovenpå når det kommer til søvn, men nå sover jeg dårlig igjen pga svangerskapet.. Har søkt om å føde på et mindre sykehus denne gangen, rett og slett fordi sykehuset jeg tidligere har født på har nå veldig mye smitte i byen. Og på det mindre sykehuset som jeg har valgt så jobber min jordmor som jeg går til, og hun sier at de er mindre streng med å jage far ut av barsel enn de store sykehusene. I tillegg er det kortere dit slik at far får kortere pendlevei når han skal komme på besøk. Har helt ukompliserte svangerskap og fødsler bak meg så det regner jeg går bra 🙂 Anonymkode: 73d70...14f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Termin i juni men har en på 2.5 år og så og si Samme betraktninger / erfaringer som deg Anonymkode: 58edd...9ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå