AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Helt naturlig for de går jeg ut ifra. Men får de det like lett? Unbskyld meg, men var ute igår og det syklet forbi ei godt eldre dame. Hun lsget noen rare lyder, sjanglet og falt av sykkelen. Litt små nasty, men de får vel kose seg de også tenkte jeg. 😂 Anonymkode: 4323e...677
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Det er sant. Du hadde tenkt det samme selv hadde du sett henne. Hun gne seg frem og tilbake på sykkelen. Creepy. Anonymkode: 4323e...677
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Da er de isåfall et medisinsk unikum og utskudd vil jeg tro. Hvordan kan hjertet tåle den påkjenningen? Personlig fatter jeg ikke at mennesker tåler å bli eldre enn 65 år. Man er jo eldgammal.. Anonymkode: 4ca1b...6d8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Tror ikke et øyeblikk på at du så en eldre dame på sykkel som falt og så trodde at det kom av orgasme. Anonymkode: 613f3...1df 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da er de isåfall et medisinsk unikum og utskudd vil jeg tro. Hvordan kan hjertet tåle den påkjenningen? Personlig fatter jeg ikke at mennesker tåler å bli eldre enn 65 år. Man er jo eldgammal.. Anonymkode: 4ca1b...6d8 Ironic;) Tenker mer på følelsene nedentil. Man blir vel mer herdet med årene. Anonymkode: 4323e...677
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ironic;) Tenker mer på følelsene nedentil. Man blir vel mer herdet med årene. Anonymkode: 4323e...677 Kan menn på 70 få utløsning? Eller blir de også herdet med årene? Jeg trodde alle visste at klitoris visner og faller av når kvinner bikker 40 (som jo er eldgammelt i følge KG-brukerne), mens menn er elskovsmaskiner med drag på 20-åringer fram til de dør! For øvrig virker TS noe merkelig som tenkte orgasme og sex da han studerte en kvinne på rundt 70 på sykkel. Anonymkode: 619f6...287 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan menn på 70 få utløsning? Eller blir de også herdet med årene? Jeg trodde alle visste at klitoris visner og faller av når kvinner bikker 40 (som jo er eldgammelt i følge KG-brukerne), mens menn er elskovsmaskiner med drag på 20-åringer fram til de dør! For øvrig virker TS noe merkelig som tenkte orgasme og sex da han studerte en kvinne på rundt 70 på sykkel. Anonymkode: 619f6...287 Hvem i all verden sykler ute på 2. Juledag da det sluddet og snødde en del steder? Nei dette må være troll som tenner på eldre kvinner 😉 Anonymkode: 4ca1b...6d8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå