AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Fikk en telefon fra et ukjent nummer. Ei dame sa at hun hadde et "4 måneders forhold" til min mann for en stund siden. That's it. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg ønsker ikke å spørre han i tilfelle det er sant, han kommer jo bare til å nekte alt, men skal være "på vakt'. Jeg trenger å sjekke det uten at han vet det. Hvordan ville dere reagert? Anonymkode: a6357...e40
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Kan det være sant? Anonymkode: a6357...e40
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan ville dere reagert? Anonymkode: a6357...e40 Jeg ville bare ha spurt. Basert på hvordan han tok det, ville jeg lagt opp løpet videre. Anonymkode: c7c3d...fc7 6
Gjest EndaEnGang Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Jeg hadde spurt han rett ut tror jeg. Hva sier magefølelsen din? Pleier du ellers å være flink til å se om han lyver?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Høres ut som en skuffet elskerinne..... Hadde ikke klart å la den ligge, men skjønner også at du ønsker flere bevis. Hvordan du skal klare det vet jeg ikke. Se over logg på pc osv. Du kommer til å bli detektiv og slite deg ut, analysere alt, for nå er mistanken sådd. Kanskje det er greit å rive av plasteret hardt og brutalt. Anonymkode: 7ef86...97e 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 EndaEnGang skrev (16 minutter siden): Jeg hadde spurt han rett ut tror jeg. Hva sier magefølelsen din? Pleier du ellers å være flink til å se om han lyver? Og du tror at han forteller det?? 99,9% at han blånekter det pluss at han blir flinkere til å skjule spor hvis han faktisk er utro. Vet ikke med magefølelsen. Kan det være en spøk? Eller noen advarer meg Anonymkode: a6357...e40 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Høres ut som en skuffet elskerinne..... Hadde ikke klart å la den ligge, men skjønner også at du ønsker flere bevis. Hvordan du skal klare det vet jeg ikke. Se over logg på pc osv. Du kommer til å bli detektiv og slite deg ut, analysere alt, for nå er mistanken sådd. Kanskje det er greit å rive av plasteret hardt og brutalt. Anonymkode: 7ef86...97e Hva vil hun da? At jeg skal forlate han? Men hvis det er sant, er jeg faktisk takknemlig for denne informasjonen Anonymkode: a6357...e40 1
Gjest EndaEnGang Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Og du tror at han forteller det?? 99,9% at han blånekter det pluss at han blir flinkere til å skjule spor hvis han faktisk er utro. Vet ikke med magefølelsen. Kan det være en spøk? Eller noen advarer meg Anonymkode: a6357...e40 Nei, ikke nødvendigvis, det er derfor jeg spør om du vanligvis pleier å se det på han om han lyver. Alternativet er jo da å begynne å spionere på han og prøve å komme deg inn på hans profiler og meldinger i sosiale medier. Jeg vet hvilket alternativ jeg hadde valgt.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 Her må du være smart. Du har all rett til å legge dette litt utspekulert opp. Jeg hadde tatt han for meg på tomannshånd og sagt at jeg har fått en rekke bevis på at han tar vært utro. Si at du har gode kilder. Så kan du si til han får en sjanse til å fortelle ALT. Om han pynter eller vrir, så er det over. Om han prøver å lyge, er det over. Kjenner du han, vil du greie å se om han er offer for et komplott eller får hetta i et forsøk på selvberging noe svært mange menn ville gjort. Om gan begynner å fritte det ut om hvem og hva, rette et sinn i revers så hold deg dritkald og ikke si et kvekk. Ha en affære er ikke lov. Men det er ikke en plikt å fortelle hvem eller hva. Bare si iskaldt av du har solide bevis og nå skal du sjekke om versjonen hans stemmer. Lat for all del at du vet uendelig mye mer. Og avslør for all del ikke noen sinne hvor lite du vet og hvem som gav infoen. La det bli straffen, at han ikke får disse detaljene. Anonymkode: 4b07b...699 11
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #10 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva vil hun da? At jeg skal forlate han? Men hvis det er sant, er jeg faktisk takknemlig for denne informasjonen Anonymkode: a6357...e40 Tja, om dette er en tidligere elskerinne så har han kanskje brutt tilliten til henne også. Hun er forbannet og ønsker han vondt. Han har kanskje lovet mer enn han kan holde. Anonymkode: 7ef86...97e 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her må du være smart. Du har all rett til å legge dette litt utspekulert opp. Jeg hadde tatt han for meg på tomannshånd og sagt at jeg har fått en rekke bevis på at han tar vært utro. Si at du har gode kilder. Så kan du si til han får en sjanse til å fortelle ALT. Om han pynter eller vrir, så er det over. Om han prøver å lyge, er det over. Kjenner du han, vil du greie å se om han er offer for et komplott eller får hetta i et forsøk på selvberging noe svært mange menn ville gjort. Om gan begynner å fritte det ut om hvem og hva, rette et sinn i revers så hold deg dritkald og ikke si et kvekk. Ha en affære er ikke lov. Men det er ikke en plikt å fortelle hvem eller hva. Bare si iskaldt av du har solide bevis og nå skal du sjekke om versjonen hans stemmer. Lat for all del at du vet uendelig mye mer. Og avslør for all del ikke noen sinne hvor lite du vet og hvem som gav infoen. La det bli straffen, at han ikke får disse detaljene. Anonymkode: 4b07b...699 Altså.. ikke misforstå; DU har ikke en plikt til å fortelle hvem og hva. Men han. Anonymkode: 4b07b...699 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og du tror at han forteller det?? Hvis ikke han forteller deg sannheten så bør du jo gå din vei, kun pga det. Anonymkode: c7c3d...fc7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #13 Skrevet 27. desember 2020 Tviler på det er løgn, da det liksom ikke er noen motiver for å si noe sånt om det ikke er sant. Hun sier nok fra fordi han såret henne og, der hun både for tatt igjen litt på han og får lettet litt på samvittigheten med å gi deg beskjed. Ville dratt på pokerfjeset, latt som ingenting en liten stund ovenfor han foreløpig og gravd litt på egen hånd. Hvis du har nummeret hennes, kan du jo spørre henne hva det gikk i. Anonymkode: 5a9bd...04a 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #14 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og du tror at han forteller det?? 99,9% at han blånekter det pluss at han blir flinkere til å skjule spor hvis han faktisk er utro. Vet ikke med magefølelsen. Kan det være en spøk? Eller noen advarer meg Anonymkode: a6357...e40 Du spurte forresten hva vi ville gjort. Da må du nesten forholde deg til hva vi svarer. Anonymkode: c7c3d...fc7 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #15 Skrevet 27. desember 2020 Hadde skaffet mer håndfast bevis enn bare en telefonsamtale. Hun må jo ha sms eller annet som beviser kontakten? Anonymkode: 0e57e...561 2
Morten1 Skrevet 27. desember 2020 #16 Skrevet 27. desember 2020 Hun som ringte hadde ukjent nr og sa ikke hvem hun var? Kan like godt være en som er sjalu på deg. Men du kan like godt spørre mannen og se hvordan han reagerer. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #17 Skrevet 27. desember 2020 Du har aldri hatt en mistanke? Om du tenker tilbake, så er det ingenting som du har stusset over? Alt har vært som normalt hele tiden. Like mye hjemme, ikke endret seg på noen vis, vært påpasselig med mobilen osv? Håper virkelig dette var en dårlig spøk, men synes det er veldig rart. Da har enkelte for lite å gjøre. Anonymkode: 7ef86...97e 2
Jadaomatte Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 Om du sier du har fått en telefon om dette, vil han mest sannsynlig blånekte. Men om har hatt ett forhold til henne, vil han helt sikkert ta kontakt med henne etter dette. Om så bare for å kjefte på henne. Det er dett du skal benytte deg av. Aner ingenting om dette, men prøv å innstaler noe som kan avsløre hvem han ringer til/sender melding til. Sikkert noen glupe her som vet hvordan. 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 Du, jeg fikk en telefon fra en dame som sa dere hadde en affære... Take it from there.
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde tatt han for meg på tomannshånd og sagt at jeg har fått en rekke bevis på at han tar vært utro. Si at du har gode kilder. Så kan du si til han får en sjanse til å fortelle ALT. Om han pynter eller vrir, så er det over. Om han prøver å lyge, er det over. Så.........man lyver for å avsløre uærlighet? Dette hadde kanskje vært punktet hvor jeg hadde takket for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå