AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Et lite spørsmål: Jeg havnet i en relativt opphetet diskusjon i en facebook gruppe, i en tråd der trådststarter har postet slik som: hva er din alder og BMI, søker jente mellom 25-30 uten barn osvosv. Når jeg svarer at fyren på 30 bør vokse opp og innse at de fleste av oss over fjortisalderen har ofte hatt et liv før også, får jeg en hel del pepper ifra single menn. Spørsmålet mitt er: Er jeg fryktelig gammeldags når jeg tenker at vi er alle noen's x, og at å starte et forhold med fokus på fortid og ikke fremtid kansje ikke er oppskriften på suksess?? Mann her. Anonymkode: 53df1...c2a 12
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Du har rett. Men kan ha vært litt uheldig i formuleringen din kanskje? Anonymkode: efee9...d0d 4
Gjest EndaEnGang Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Helt innafor å søke etter noen uten barn. Reagerer mer på at de lurer på BMI..
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Har ikke noe med gammeldags å gjøre, det du tenker. Du tolker innlegget som en slags hets mot mange kvinner (over 30, med barn) men egentlig er det bare fair av vedkommende å si hva han søker. Han drømmer kanskje om en egen familie, eller ikke barn i det hele tatt. Det gjør vel at kvinner med barn ikke er aktuelle for ham... Enkelt og greit. Han er ikke et firma som driver med ansettelser og må være politisk korrekt. Aldersgruppen han ønsker er også helt innafor og absolutt innenfor normalen. Hilsen kvinne 32 m barn som søker menn med eller uten barn, i alder 32-37 😁😎 Anonymkode: 60674...f4a 7
Hippogriff Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Jeg syns det er innafor å ha preferanser både når det gjelder alder, overvekt og barn. Selv er jeg kommet i en alder hvor jeg kan ha en viss skepsis til menn som IKKE har barn (eller i det minste har hatt langvarige forhold og gjerne hatt stebarn). Det er vel like greit at folk er ærlige på hva de er ute etter? 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 Nei, du er ikke den gammeldagse. Er mange som er dobbeltmoralske. Den de leter etter kan ikke ha noen fortid eller bagasje, men selv har de det i massevis. Anonymkode: 24a12...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, du er ikke den gammeldagse. Er mange som er dobbeltmoralske. Den de leter etter kan ikke ha noen fortid eller bagasje, men selv har de det i massevis. Anonymkode: 24a12...f6c Hvor er dobbeltmoralen her? Hvis jeg er barnløs, og ønsker en mann uten barn, så har det da ingenting med moral å gjøre? Et barn er ikke bare en del av fortiden, det vil i aller høyeste grad påvirke både nåtiden og fremtiden. Anonymkode: a9746...5d0 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Nei, men du har feil i at alle er noens eks. Anonymkode: 78754...239
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 Jeg trodde nesten det var å ønske partner uten barn, som var gammeldags. Anonymkode: b70a7...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #10 Skrevet 27. desember 2020 Hvorfor er BMI-krav verre enn høydekrav Anonymkode: 7511b...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 Haha, han får sikkert mange svar Så romantisk, alder, BMI og uten barn. Han var vel rene fruktfatet han da? Med perfekt hår, BMI og penis over gjennomsnittet. Anonymkode: 10cd4...e50 3
Daria Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 Jeg ville nok styrt unna en mann som spurte om BMI - han må gjerne ha preferanser på vekt og kroppsstørrelse, men selv har jeg visse krav om grunnleggende sosial kompetanse... Utover det - selvfølgelig har alle preferanser av varierende viktighetsgrad, jeg ser ikke at det er noe å hisse seg opp over. Selv ønsker jeg ikke en mann med barn, ikke fordi jeg har problemer med at han har en fortid (å referere til barn som bagasje er for øvrig ganske ufint), men fordi jeg har tatt livsstilsvalg som er lite forenelig med barn og jeg ikke har noe ønske om å organisere livet mitt rundt andres barn. Dette gjør meg igjen uaktuell og uattraktiv som partner for en god del mann, og det er helt greit. De ønsker og preferanser man har for en partner . det ene mennesket som skal være din nærmeste i gode og onde dager - sier lite om menneskesyn generelt. 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #13 Skrevet 27. desember 2020 Ifølge bmi er jeg feit, i virkeligheten er jeg heit. Anonymkode: c0bb7...aef 1
Gjest EndaEnGang Skrevet 27. desember 2020 #14 Skrevet 27. desember 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er BMI-krav verre enn høydekrav Anonymkode: 7511b...fd0 Det er ingenting galt i å ha preferanser på høyde og vekt, men å spørre folk om BMI er litt spesielt. Det høres ut som noe man gjør på en russebuss.
Brunello Skrevet 27. desember 2020 #15 Skrevet 27. desember 2020 EndaEnGang skrev (4 minutter siden): Det er ingenting galt i å ha preferanser på høyde og vekt, men å spørre folk om BMI er litt spesielt. Det høres ut som noe man gjør på en russebuss. Veldig mange damer setter høydekrav i profilene sine etter det jeg leser på kg. Det er egentlig mer fair å sette BMI krav. Det er noe man faktisk kan gjøre noe med.
Brunello Skrevet 27. desember 2020 #16 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ifølge bmi er jeg feit, i virkeligheten er jeg heit. Anonymkode: c0bb7...aef Stemmer at en del kvinner som er litt overvektige ofte er ganske deilige.
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2020 #17 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et lite spørsmål: Jeg havnet i en relativt opphetet diskusjon i en facebook gruppe, i en tråd der trådststarter har postet slik som: hva er din alder og BMI, søker jente mellom 25-30 uten barn osvosv. Når jeg svarer at fyren på 30 bør vokse opp og innse at de fleste av oss over fjortisalderen har ofte hatt et liv før også, får jeg en hel del pepper ifra single menn. Spørsmålet mitt er: Er jeg fryktelig gammeldags når jeg tenker at vi er alle noen's x, og at å starte et forhold med fokus på fortid og ikke fremtid kansje ikke er oppskriften på suksess?? Mann her. Anonymkode: 53df1...c2a Med tanke på alle tråder her inne hvor folk har problemer med sin kjæres særkullsbarn, så er det vel helt greit å ønske seg og se til at man får en partner uten barn/voksne barn som ikke bor hjemme.
Brunello Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg trodde nesten det var å ønske partner uten barn, som var gammeldags. Anonymkode: b70a7...bb2 Det er vel oftest de som har barn fra før av som ønsker en partner som også har barn. Greit å være i samme situasjon. Dersom man er rundt 30 og ikke har barn, tror jeg de aller fleste vil ha en partner som heller ikke har barn. I og med at førstegangsfødende i snitt er rundt 30, vil det heller ikke være noe problem å finne partner uten barn. Blir litt mer problematisk om man ser etter en over 40. 1
Gjest EndaEnGang Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 1 minutt siden, Brunello said: Veldig mange damer setter høydekrav i profilene sine etter det jeg leser på kg. Det er egentlig mer fair å sette BMI krav. Det er noe man faktisk kan gjøre noe med. Ingen har vel preferanser på utseende basert på hva som er "fair" uansett.
youcancallmejune Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 Ja, gammeldags er du, men det har du selvfølgelig rett til å være. Du har dine preferanser, andre har sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå