Gå til innhold

Bryllupsfest på Grand Hotel Terminus- Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg skal gifte meg og vi har sett på Grand Hotel Terminus i Bergen som selskapslokale etter vielsen. Noen her som har erfaringer med selskaper/bryllup der, og kan bidra med info om pris og hva hotellet kunne bidra med av mat og drikke, samt hjelp rundt festen?

TakK! 

Anonymkode: 63139...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du betaler en sum for leie av lokale, pris kommer an på størrelsen. Et lokale med plass til 20 pers koster vel 10 000,-.

Mat og drikke velger du fra menyen og betaler restaurant/bar priser for. 

Anonymkode: 11a78...0d2

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du betaler en sum for leie av lokale, pris kommer an på størrelsen. Et lokale med plass til 20 pers koster vel 10 000,-.

Mat og drikke velger du fra menyen og betaler restaurant/bar priser for. 

Ja, var det jeg så for meg. Ønsket helst mer spesifikk info om lokalet nevnt ovenfor, men takk! 

Skrevet

Hvis du tar kontakt med hotellet får du riktige priser, samt svar på hva de kan bidra med.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, var det jeg så for meg. Ønsket helst mer spesifikk info om lokalet nevnt ovenfor, men takk! 

Hvilket lokale tenker du på da? Grand Terminus har flere selskapslokaler egnet til bryllup 😊

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilket lokale tenker du på da? Grand Terminus har flere selskapslokaler egnet til bryllup 😊

Tenkte på Terminus Forum, eller Elise Dethloff 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 16.26):

Eneste måten å få den type info er jo å kontakte hotellet direkte 🙂 

De har en ganske grei nettside der man kan sende forespørsel på dette. Da jeg spurte svarte de raskt og oversende meny med priser.

Anonymkode: 26dc4...1aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...