AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Er vokst opp med en far som alltid har hostet og kremtet ved matbordet. Jeg har syntes det har vært rart, men har vel nesten ikke tenkt over det da jeg har vært så vant til det. Jeg husker på 17 mai eller juletilstelninger så kunne jeg alltid høre hvor min far satt hen, fordi han drev å kremtet og hostet høylytt. Nå er jeg voksen og har flyttet langt bort og er hjemme en til to ganger i året, og da legger jeg plutselig godt merke til dette, eller så har hans hosting og harking eskalert. Hadde dette vært min mann hadde jeg vært veldig flau, men mamma har i alle år sittet og latet som ingenting. Han har vært hos lege og blitt undersøkt og legen kunne ikke se noe galt, så da må jo dette være et en uvane eller? Kan legge til at han alltid har spist veldig fort og sitter alltid og snakker mens han spiser. Anonymkode: 1ddb7...b20
Tough cookie Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Det startet sikkert med at han satte noe i halsen en gang, og harker og kremter for at det ikke skal skje igjen og så har det blitt en ubevisst uvane? 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Er det kun ved matbordet han holder på sånn? Anonymkode: c180a...984 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er vokst opp med en far som alltid har hostet og kremtet ved matbordet. Jeg har syntes det har vært rart, men har vel nesten ikke tenkt over det da jeg har vært så vant til det. Jeg husker på 17 mai eller juletilstelninger så kunne jeg alltid høre hvor min far satt hen, fordi han drev å kremtet og hostet høylytt. Nå er jeg voksen og har flyttet langt bort og er hjemme en til to ganger i året, og da legger jeg plutselig godt merke til dette, eller så har hans hosting og harking eskalert. Hadde dette vært min mann hadde jeg vært veldig flau, men mamma har i alle år sittet og latet som ingenting. Han har vært hos lege og blitt undersøkt og legen kunne ikke se noe galt, så da må jo dette være et en uvane eller? Kan legge til at han alltid har spist veldig fort og sitter alltid og snakker mens han spiser. Anonymkode: 1ddb7...b20 Sånt reagerer jeg veldig på. Anonymkode: 066ee...4bd 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det kun ved matbordet han holder på sånn? Anonymkode: c180a...984 Nei han kan kremte og hoste når han ser på tv eller andre ting, men legger mest merke til det ved matbordet. Det har eskalert de siste årene. Ts Anonymkode: 1ddb7...b20
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 Så ekkelt. Jeg lider av misofoni og hadde nok dødd av å være i samme hus som din far 😂 Anonymkode: 5d222...ea7 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 Tourettes? Anonymkode: 1ad3e...2ec 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ekkelt. Jeg lider av misofoni og hadde nok dødd av å være i samme hus som din far 😂 Anonymkode: 5d222...ea7 Ts her. Jeg har også misofoni men det går på den grusomme lyden av tannlegeborr og vinkelsliper +bestikk som skjærer ned i tallerkner. Anonymkode: 1ddb7...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå