AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Sliter så utrolig mye når jeg skal ri. Kjæresten er 130 kg og ganske bred og jeg føler at jeg må sitte i spagaten når jeg skal ri med knærne i senga. Det gjør så vondt (er ikke særlig myk😅😅). Han har litt kort penis så det er utrolig tungt med føttene i senga fordi da må jeg squatte så langt ned. Har noen noen tips til hvordan man rir en overvektig mann? Og hvordan man kan bli mykere? Anonymkode: 4dfa4...9ab
Chantielle Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Tråden er ryddet for avsporing/tull. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sliter så utrolig mye når jeg skal ri. Kjæresten er 130 kg og ganske bred og jeg føler at jeg må sitte i spagaten når jeg skal ri med knærne i senga. Det gjør så vondt (er ikke særlig myk😅😅). Han har litt kort penis så det er utrolig tungt med føttene i senga fordi da må jeg squatte så langt ned. Har noen noen tips til hvordan man rir en overvektig mann? Og hvordan man kan bli mykere? Anonymkode: 4dfa4...9ab Man kan jo trene opp mykheten med å tøye mye. Ellers så kan du sitte ned på han sånn at det ikke blir så tungt for deg, og heller bevege deg mere frem og tilbake enn opp og ned hvis du syns det er tungt? Anonymkode: 0e9be...148
Fioljenta Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 (endret) Hva om du bygger opp med puter ved siden av ham og så sitter på knærne? Jeg liker å liksom «rugge» frem og tilbake i stedet for opp og ned. I alle fall hvis jeg skal holde på en stund. Hvis du vil squate, så kan han kanskje bruke hendene til å støtte baken din eller du kan holde ham i hendene eller sengekanten? Jeg holder på å lage en oversikt over forskjellige «ride-stillinger». Kanskje noen av dem er lettere for deg? Ja, og kanskje det hjelper å legge en pute under baken hans. Da kommer pålen hans mer opp. Endret 27. desember 2020 av Fioljenta
Sørlandsjenta02 Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Jeg vil foreslå å sitte andre veien. Reverse cowgirl. Da kan du ha beina mellom hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå