AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Ønsker jeg å få bekreftet at min mann har vært utro, eller bør jeg bare tro på hans bortforklaring og leve lykkelig videre? Anonymkode: 50284...b5a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Jeg synes iallefall du skal tenke deg godt om før du spør en gang til. Anonymkode: e0798...5dd 2
GørilB Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Klarer du å slå deg til ro med bortforklaringen hans da? 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg synes iallefall du skal tenke deg godt om før du spør en gang til. Anonymkode: e0798...5dd Ja, det tenker jeg også. Dersom jeg får det bekreftet går det vel mot skilsmisse. Det vil være veldig synd for meg og våre to små barn. Jeg er ganske sikker på det skjedde, men håper han ikke gjør det igjen. Anonymkode: 50284...b5a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 GørilB skrev (1 minutt siden): Klarer du å slå deg til ro med bortforklaringen hans da? Det er vanskelig, men kanskje om jeg kan få litt støtte av dere her inne. Anonymkode: 50284...b5a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ønsker jeg å få bekreftet at min mann har vært utro, eller bør jeg bare tro på hans bortforklaring og leve lykkelig videre? Anonymkode: 50284...b5a Spørs om du respekterer deg selv og din tid. Jeg VIL VITE. Anonymkode: ba899...720
Nymerïa Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vanskelig, men kanskje om jeg kan få litt støtte av dere her inne. Anonymkode: 50284...b5a Er det deg igjen med den utro mannen som er yngre enn deg og tjener millioner? Hvis det ikke er det kan du og hun andre støtte hverandre. Formålet hennes med å gå på nett var også å finne støtte her inne til å leve med utroskap. Litt av et sammentreff med to slike tråder på en dag. Men et positivt sammentreff ettersom dere trenger det samme, jeg tror ikke det er fryktelig mange av oss som ånder for å støtte folk i å leve med utro partnere. 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Jeg har nok respekt for meg selv til å forlate en utro mann, så jeg vil vite. nå er det sånn at jeg i grunnen er kynisk nok til å skille mellom sex og kjærlighet. Sex kan være sex for sexen skyld, og sex er noe annet når man virkelig elsker noen og det er gjensidig. Jeg kunne fint akseptert at min mann hadde sex med noen andre for sexen sin skyld, råskapen, liksom. Likevel har vi en enighet om at sex er mellom oss, fordi vi elsker hverandre. Så lenge vi begge er enige om det ville jeg ikke akseptert utroskap og ville absolutt vite om min mann var utro sp jeg kunne forlatt ham. Jeg respekterer meg selv mer enn jeg «respekterer» hand akutte kåtskap. Anonymkode: 3df2f...19f 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 Kommer an på om han har hatt et forhold til noen eller om det er snakk om en enkelt hendelse.. Anonymkode: 477dd...a85
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #10 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kommer an på om han har hatt et forhold til noen eller om det er snakk om en enkelt hendelse.. Anonymkode: 477dd...a85 Jeg er ganske sikker på at det er en enkelthendelse. Han var full og kom ikke hjem før kl 4 om natten med kloremerke på ryggen. Anonymkode: 50284...b5a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 Vite det, selvfølgelig. Forsone, og deretter ta stilling til hvordan du vil forholde deg til det. Anonymkode: ea669...1dc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 Hmmm, jeg har levd lenge i et forhold. Hadde min man hatt en engang tilfelle hadde jeg nok tilgitt, tror og håper jeg. Men da måtte det vært han som fortalte det og ikke jeg som måtte være mistenksom og spørre. Hadde han vært lei seg og fortalt ville jeg ha tilgitt. Jeg hadde sikkert laget noe drama, for det hadde vært vondt, men vi har hatt andre ting gjennom et langt samliv og skulle nok klart dette også. Så hadde han vært ærlig og fortalt så ja, ikke ellers. Da hadde jeg mistet tilliten og det kan jeg ikke leve uten. Anonymkode: b1858...f9c 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #13 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vite det, selvfølgelig. Forsone, og deretter ta stilling til hvordan du vil forholde deg til det. Anonymkode: ea669...1dc Jeg vet jo at det har skjedd, men jeg er redd for mange detaljer. Jo mer jeg får vite jo vanskeligere er det for meg å ikke tenke på det. Anonymkode: 50284...b5a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #14 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vet jo at det har skjedd, men jeg er redd for mange detaljer. Jo mer jeg får vite jo vanskeligere er det for meg å ikke tenke på det. Anonymkode: 50284...b5a Men hvis du ikke tar det opp nå, kommer du ikke til å gå og vente på at det skal skje igjen? Uten noen konsekvenser, hvorfor skulle han ikke gjøre det igjen? Hvis du tar det opp og han viser genuin anger, kanskje det er mulig å legge det bak seg. Anonymkode: d2c22...206
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #16 Skrevet 27. desember 2020 Hvis du nøler med om det er riktig å gå, pga barna, nei. om du er klar til å bryte opp, ja Anonymkode: c7b2c...9fd
Kenelz Skrevet 27. desember 2020 #17 Skrevet 27. desember 2020 Hadde ikke klart å leve med den usikkerheten. Jeg mener at dersom man er utro én gang så sjansen for at det skjer igjen langt større. -Klarer du å akseptere «enkelt hendelsen» så klarer du sikkert å akseptere den igjen- mentaliteten hos utroe mennesker.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 Hvis det er greit for deg å dele han, så er det jo bare å lukke øynene. Jeg hadde aldri orket tanken på f.eks sex med noen jeg vet eller mistenker ligger med andre. Både fordi det er sykt ekkelt å tenke på, men og fordi man kan få kjønnssykdommer og ekkelskaper. Anonymkode: e9a8b...b35
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 De parene som overlever selve utroskapen, ødelegges ofte i etterkant av at man opprettholder temaet ved den minste krangel. Så motivasjonen til å faktisk ønske å jobbe med forholdet på tross av emosjonelle blåmerker, bør være høy. Anonymkode: 7a731...f0f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 Hvorfor få bekrefta noe som kan ødelegge hvis man ellers har det bra? Anonymkode: 30b00...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå