AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Hei Jeg har hatt barne og ungdomsarbeider som privatist i 2019 imens jeg var i mamma permisjon. Har nå fast stilling som assistent i barnehage og skal ut igjen i mamma permisjon nå i mai. Teller mamma permisjonen min som praksis nå som jeg har fast stilling? Eller er dette tid som jeg må ta igjen etter permisjon. Fikk utregnet at jeg manglet ca 2 års praksis da jeg startet i min faste stilling i juli 2020. Anonymkode: ae351...e48
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Jeg kan ikke si det sikkert, men jeg tror ikke mammapermisjon teller som praksis. Kontakt fylkeskommunen din og hør med de, det er det sikreste da det er forskjellig i forskjellige fylkeskommuner. Mye lykke til! Anonymkode: df593...d95
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 http://www.bfk.no/Documents/BFK/Utdanning/Fagopplæring/Praksiskandidatordningen i barne- og ungdomsarbeiderfaget.pdf Relevant praksis som kan godkjennes: • Barnehage, evt. familiebarnehager • frivillige organisasjoner • Barneskole/ • SFO • Ungdomsskole fra 7. klasse • Videregående skole • Ungdomsklubber • Boliger eller arbeidsplasser for psykisk utviklingshemmede • Institusjoner for rusmisbrukere • Fosterhjem • Organisasjonsarbeid, trener/oppmann m.m • Evt. annet arbeid som omfattes av læreplanen for opplæring i bedrift BUA Anonymkode: ca32c...aed
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Det er arbeidende timer som gjelder. Ellers er det jo bare å få seg en fast stilling, søke om permisjon og vipps få nok praksis. Anonymkode: e1c0a...630
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Takk for svar 😊 ja jeg har fast stilling og skal ut i permisjon nå i mai. Så det jeg lurer på er om det året jeg blir borte i permisjon også kan medregnes som praksis? Anonymkode: ae351...e48
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar 😊 ja jeg har fast stilling og skal ut i permisjon nå i mai. Så det jeg lurer på er om det året jeg blir borte i permisjon også kan medregnes som praksis? Anonymkode: ae351...e48 Jeg tror ikke det, ut fra alle svarene du har fått. Hvis du skal være helt sikker må du kontakte fylkeskommunen din Anonymkode: df593...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå