Meridian Skrevet 27. desember 2020 #21 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du tok laser på beina og overleppen da.... Er ikke det pga at du har blitt påvirket? Anonymkode: 83f77...6d9 Jo, dessverre, jeg ga etter i et svakt øyeblikk... Er sint på samfunnet som vil at alle skal passe inn i den lille firkanta boksen... Men jeg føler meg mer vel nå og jeg slipper å stresse over om noen syns jeg er ekkel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #22 Del Skrevet 27. desember 2020 Bølle skrev (13 minutter siden): Jo, dessverre, jeg ga etter i et svakt øyeblikk... Er sint på samfunnet som vil at alle skal passe inn i den lille firkanta boksen... Men jeg føler meg mer vel nå og jeg slipper å stresse over om noen syns jeg er ekkel. Nå slipper du å stresse fordi du har fjernet hårene med laser, hvis du ikke hadde gjort det hadde du nok stresset med barbering eller med at du hadde disse hårene. Anonymkode: 83f77...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 27. desember 2020 #23 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå slipper du å stresse fordi du har fjernet hårene med laser, hvis du ikke hadde gjort det hadde du nok stresset med barbering eller med at du hadde disse hårene. Anonymkode: 83f77...6d9 Ja, for jeg fikk betente hårsekker av å barbere meg ofte på leggene og overleppe. Nå slipper jeg det. Gidder ikke barbere meg under armene eller nedentil, det er bare fint med hår der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrsa Skrevet 27. desember 2020 #24 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet du hva "ta på egen kappe" betyr? Anonymkode: c46fd...0ff Nå er vel dette en avsporing. Men ja. Det betyr noe man selv må ta ansvar for, ofte brukt i økonomisk sammenheng. Da man ikke vet opphavet til uttrykket er det vanskelig å si noe om hvorvidt det KUN kan brukes i denne sammenhengen. Jeg bruker uttrykket i mitt dagligspråk, og mener TS må ta sine holdninger på "egen kappe", og ikke legge de over på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #25 Del Skrevet 27. desember 2020 2 minutter siden, Yrsa said: Nå er vel dette en avsporing. Men ja. Det betyr noe man selv må ta ansvar for, ofte brukt i økonomisk sammenheng. Da man ikke vet opphavet til uttrykket er det vanskelig å si noe om hvorvidt det KUN kan brukes i denne sammenhengen. Jeg bruker uttrykket i mitt dagligspråk, og mener TS må ta sine holdninger på "egen kappe", og ikke legge de over på andre. Det høres bare helt meningsløst ut å bruke det i en slik sammenheng, men deg om det. Anonymkode: c46fd...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 27. desember 2020 #26 Del Skrevet 27. desember 2020 Så bra for deg TS! Jeg havnet selv i et tynt øyebryn miljø på nittitallet, og ser konsekvensene av det. Samtidig er jeg ikke så fan av "to tjukke snegler som prøver å kysse" trenden som har vært mote de siste årene. Jeg hadde nesten foretrukket 90 talls brynene, selv om en mellomting er det beste. Øyebryn vokser ikke likt på folk, og noen er heldigere enn andre. Jeg ser ingenting galt med å stelle dem litt, enten ved napping eller farging. Det er helt utrolig hvor mye det kan gjøre for å ramme inn et ansikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 27. desember 2020 #27 Del Skrevet 27. desember 2020 Når det å ikke klippe er et statement er man vel akkurat like påvirket som alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #28 Del Skrevet 27. desember 2020 Yrsa skrev (4 timer siden): Jeg er faktisk så "sterk og frigjort" at jeg gjør akkurat som det passer meg. Jeg lar meg ikke påvirke av "medsøstre", uavhengig av om de napper brynene, eller ikke. Jeg kan også nevne at jeg hverken barberer beina, armhulene eller andre områder med mindre jeg har lyst. Og vet du hva? Når jeg gjør det, så gjør jeg det fordi JEG vil. Ikke på grunn av samfunnet, kultur, andre damer, eller menn. At du føler deg bedre enn andre fordi du ikke gjør det, det må du nesten ta på egen kappe. Hadde du kommet på at du skulle nappe øyebryn dersom ingen andre før deg hadde gjort det ? Ingenting vi gjør er upåvirket.... selv napper jeg og farger bryn 😊 Anonymkode: 37c17...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #29 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg napper ikke bryn, barberer legger en gang i mnd toppen, barberer armhuler kun en gang i mnd. Orker ikke det styret, folk får ta meg som jeg er. Anonymkode: 999fc...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #30 Del Skrevet 27. desember 2020 Har fått gedigne mannebryn som er grå i en alt for tidlig alder, så her er det voksing og farging for å se representabel ut. Anonymkode: 0b16a...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå