AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Del Skrevet 27. desember 2020 Jada, alle får være som de selv vil og alt det der, men jeg har det altså veldig bra med mine naturlige, litt kraftige bryn og jeg er ofte i omgivelser hvor resten av damene i rommet er nappet og opptegnet så de ikke ligner seg selv i det hele tatt. Jeg skiller meg ut på mange måter, for jeg tar mine egne valg og går min egen vei, uansett hvor mye enkelte glor. Det er rart at så mange "sterke, frigjorte damer" er så svake at de ikke klarer å stå imot presset fra medsøstre om å se ut som alle de andre. Det ser sjeldent vakkert ut, bare veldig kunstig og rart. Skal det aldri ta slutt at damer må forandre sin kropp for å følge moten? Er vi flere her som liker den naturlige måten best? Anonymkode: 36d06...38b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg har også naturlige bryn, men har ingen problemer med at noen pynter litt på brynene sine. Men bryn som er tegnet opp eller tatovert og ser veldig unaturlige ut - synes jeg ikke er fint. Anonymkode: 64da3...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Del Skrevet 27. desember 2020 Klipper du ikke året heller ts? Anonymkode: 6ab13...81f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EndaEnGang Skrevet 27. desember 2020 #4 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg har naturlige bryn, og ser ikke på det som spesielt enestående. Kjenner mange som napper brynene sine minimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Del Skrevet 27. desember 2020 Så heldig du er. Jeg var ung tenåring på tiden hvor brynene skulle nappes til tynne strek. Min eldre søster gjorde det på meg, uten at jeg forsto konsekvensene av napping over lang tid. Jeg begynte å spare de ut da jeg var rundt 18, men skaden var allerede skjedd. Nå vokser de ikke ut som de skal, og jeg må fylle inn hvor det ikke vokser noe. Da er det flott å gå rundt og vite at folk som deg ser på bryna mine og tenker høyt om seg selv. Personlig bryr jeg meg ikke om folk har naturlige bryn eller mørke blokker tegnet på med blyant. Det er helt opp til hver enkelt, og jeg dømmer folk etter oppførsel, ikke bryn. Anonymkode: 74f58...725 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg napper bryn, men har naturlige bryn likevel..? 😆De er tykke og kraftige, men jeg napper for å ikke få monobryn eller at de ikke skal se ut som en huleboer. Anonymkode: 15986...cf7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Del Skrevet 27. desember 2020 Napper null niks. Men de er tynne og ujevne, så foretrekker microblading da det får meg til å se 10 ganger freshere og mer våken ut. Men kunne aldri falt meg inn å bry meg om hva andre gjør. Uansett om de barberer bort bryn, kjører monobryn, eller farger de etter regnbuen. Anonymkode: f233a...da9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg syntes dette blir for dumt å argumentere på, da folks øyenbryn er like forskjellige som folks anus Folk gjør det som de føler for, uansett hva det er De aller aller fleste bare stusse napper. Fjerner litt monobryn og bare «rydder» litt Anonymkode: b7dab...b9a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. desember 2020 #9 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg har aldri nappet mine eller i det hele tatt vurdert å gjøre det - men jeg har også fra naturens side såpass smale og ryddige bryn at en venninne en gang ville vite hvordan jeg klare å nappe dem så jevnt og pent. Hadde jeg, uansett hvor opptatt jeg tross alt er av naturlig utseende og hvor viktig det er å ikke la seg styre for mye av samfunnets overfladiske krav, gjort det samme om jeg hadde hatt monobryn a la Frida Kahlo? Ikke godt å si... Andres bryn legger jeg sjelden merke til og bryr meg enda mindre om - vi har alle forskjellige standard på og variasjoner av forfengelighet og velvære, og hvilke valg den enkelte tar for egne kroppshår sier lite og ingenting om dem som personer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 27. desember 2020 #10 Del Skrevet 27. desember 2020 Hurra for deg🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #11 Del Skrevet 27. desember 2020 Så du føler deg "sterk og frigjort" fordi du ikke napper øyenbrynene dine? 😂 Anonymkode: b43df...b9f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #12 Del Skrevet 27. desember 2020 Napper bryna litt under på sidene, slik at de ikke ser ut som mannfolkbryn. Det former bryna, åpner blikket og er så mye finere. Jeg synes også at rektangulære bryn som er påmalt eller tynne tatoverte bryn er råstygt. Anonymkode: 83f77...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #13 Del Skrevet 27. desember 2020 Mine bryn er naturlig midt på treet. Trenger ikke nappe form eller farge dem, har naturlig mørke bryn. Meeeeen, jeg rydder bittelitt og farger/sminker dem litt fordiom. Synes det er penest med litt definerte bryn, akkurat som jeg foretrekker mascara på vipper. Synes absolutt alle tar seg litt bedre ut med litt sminke/stelt hår osv, selv om naturlig selvsagt er helt fint det og 🤷♀️ Skjønner dog ikke helt trangen til å beholde noe 100% naturlig om man åpenbart føler seg litt ukomfortabel. Det er ikke plastisk kirurgi å rydde bittelitt på bryn liksom. Anonymkode: 4cd56...c3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrsa Skrevet 27. desember 2020 #14 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg er faktisk så "sterk og frigjort" at jeg gjør akkurat som det passer meg. Jeg lar meg ikke påvirke av "medsøstre", uavhengig av om de napper brynene, eller ikke. Jeg kan også nevne at jeg hverken barberer beina, armhulene eller andre områder med mindre jeg har lyst. Og vet du hva? Når jeg gjør det, så gjør jeg det fordi JEG vil. Ikke på grunn av samfunnet, kultur, andre damer, eller menn. At du føler deg bedre enn andre fordi du ikke gjør det, det må du nesten ta på egen kappe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #15 Del Skrevet 27. desember 2020 8 minutter siden, Yrsa said: Jeg er faktisk så "sterk og frigjort" at jeg gjør akkurat som det passer meg. Jeg lar meg ikke påvirke av "medsøstre", uavhengig av om de napper brynene, eller ikke. Jeg kan også nevne at jeg hverken barberer beina, armhulene eller andre områder med mindre jeg har lyst. Og vet du hva? Når jeg gjør det, så gjør jeg det fordi JEG vil. Ikke på grunn av samfunnet, kultur, andre damer, eller menn. At du føler deg bedre enn andre fordi du ikke gjør det, det må du nesten ta på egen kappe. Vet du hva "ta på egen kappe" betyr? Anonymkode: c46fd...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. desember 2020 #16 Del Skrevet 27. desember 2020 (endret) Jeg har litt alders-buste-øyebryn og napper de aldri fordi 1. Jeg ser ikke behovet 2. Jeg synes de ser greie ut 3. Jeg gidder ikke. Jeg fjerner heller ikke hår på andre steder på kroppen. Endret 27. desember 2020 av Honey Dew 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #17 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jada, alle får være som de selv vil og alt det der, men jeg har det altså veldig bra med mine naturlige, litt kraftige bryn og jeg er ofte i omgivelser hvor resten av damene i rommet er nappet og opptegnet så de ikke ligner seg selv i det hele tatt. Jeg skiller meg ut på mange måter, for jeg tar mine egne valg og går min egen vei, uansett hvor mye enkelte glor. Det er rart at så mange "sterke, frigjorte damer" er så svake at de ikke klarer å stå imot presset fra medsøstre om å se ut som alle de andre. Det ser sjeldent vakkert ut, bare veldig kunstig og rart. Skal det aldri ta slutt at damer må forandre sin kropp for å følge moten? Er vi flere her som liker den naturlige måten best? Anonymkode: 36d06...38b Hehe, jeg napper ikke bryna så denbe tråden er liksom for meg. Men hva skal vi snakke om da. Hvor kule vi er som endelig har blitt på moten igjen. Sånn sett er det ikke å gå sine egne veien å ikke nappe bryn. Massevis av jenter sparer bryn om dagen pga moten. Anonymkode: 8f48e...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 27. desember 2020 #18 Del Skrevet 27. desember 2020 Nei, jeg liker ikke det naturlige best. Jeg napper brynene i en finere form og farger dem. Gjør det ikke selv, jeg betaler for å få det gjort:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 27. desember 2020 #19 Del Skrevet 27. desember 2020 Jeg har aldri brukt sminke og har aldri nappet brynene. Én gang klippet jeg øyevippene fordi jeg fikk kommentarer på at de var så mørke og lange...da var jeg 13 år. Heldigvis vokste det ut igjen. Jeg barberer meg ikke noen steder, men har hatt en del uønsket hårvekst å bena og på overleppe, så jeg tok laser... Det har blitt mye bedre, for jeg orker faktisk ikke barbere meg. Jeg ønsker å leve et fritt, avslappet liv uten press for å se sånn ut og å oppføre meg sånn og å leve sånn. Ellers er jeg veldig imot forbrukersamfunnet, og jeg kjøper heller god kvalitet og har det lenge. Er også nøye med kosthold og spiser så rent som mulig, kjøper økologiskog kjøper kun såpe og sjampo uten parfyme og parabener og andre dårlige stoffer. Bruker ikke hudkrem da jeg heller fokuserer på riktig kosthold så kroppen min kan gi fuktighet og elastisitet til hud, hår, negler og tenker selv. Ja, jeg tar tanntråd og pusser tenna, men bruker en tannkrem uten fluor som er bra for tenner, kropp og miljøet. Har ikke funnet tanntråd uten fluor enda. Jeg prøver alt jeg kan for å være miljøvennlig. Bruker lys eddik som mykningsmiddel i vaskemaskin. Og bruker helt vaskemiddel som er miljøvennlig som f.eks Klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #20 Del Skrevet 27. desember 2020 Bølle skrev (29 minutter siden): Jeg har aldri brukt sminke og har aldri nappet brynene. Én gang klippet jeg øyevippene fordi jeg fikk kommentarer på at de var så mørke og lange...da var jeg 13 år. Heldigvis vokste det ut igjen. Jeg barberer meg ikke noen steder, men har hatt en del uønsket hårvekst å bena og på overleppe, så jeg tok laser... Det har blitt mye bedre, for jeg orker faktisk ikke barbere meg. Jeg ønsker å leve et fritt, avslappet liv uten press for å se sånn ut og å oppføre meg sånn og å leve sånn. Ellers er jeg veldig imot forbrukersamfunnet, og jeg kjøper heller god kvalitet og har det lenge. Er også nøye med kosthold og spiser så rent som mulig, kjøper økologiskog kjøper kun såpe og sjampo uten parfyme og parabener og andre dårlige stoffer. Bruker ikke hudkrem da jeg heller fokuserer på riktig kosthold så kroppen min kan gi fuktighet og elastisitet til hud, hår, negler og tenker selv. Ja, jeg tar tanntråd og pusser tenna, men bruker en tannkrem uten fluor som er bra for tenner, kropp og miljøet. Har ikke funnet tanntråd uten fluor enda. Jeg prøver alt jeg kan for å være miljøvennlig. Bruker lys eddik som mykningsmiddel i vaskemaskin. Og bruker helt vaskemiddel som er miljøvennlig som f.eks Klar. Du tok laser på beina og overleppen da.... Er ikke det pga at du har blitt påvirket? Anonymkode: 83f77...6d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå