Gå til innhold

Fjern mulighet for gjestinlogging

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Er jo bare tull jo... ;/ Mange som skrive helteite,useriøse og sårende inlegg som gjest.) også skriverde gjerne flere inlegg som gjest også under forskjellige "navn) Hvis alle måtte logge seg inn hadde man sluppet slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner problemet, men synes ikke det er riktig å fjerne en slik mulighet. På slike diskusjonsfora må det være en mulighet til å være "anonym" dersom man ønsker det. Om folk vil ta opp vanskelige og personlige tema så er det nok mange som ikke ønsker at dette skal forbindes med et nick - mange forteller også mye om seg selv, slik at nicket ikke blir så veldig anonymt lenger, og synes det er greit å kunne velge å være helt anonym av og til.

De som skriver slemme innlegg anonymt får man bare prøve å overse - kanskje de ikke gidder mer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usikker - ikke logga!
ja..man skal jo være litt seriøs her inne :)

Hva legger DU i ordet seriøs da? :P

Men som sagt tidligere - jeg er IMOT tvangsregistrering!

Ha en fin dag alle sammen :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt enig med labella! ikke fjern gjestinnloggingen, kanskje vil man ta opp et tema og vil være anonym.

Jeg er selv gjest, men skriver da ikke useriøse innlegg fordi!

så gry:IKKE FJERN OSS GJESTER! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, gjest tittelen bør gå bort. De som vil absolutt vil være gjest kan registrerer seg som gjest. I dag er det ingen sak og skaffe seg en gratis e-mail konto. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har fjerna det nå!!! Jeg skulle skrive et innlegg i går og hadde glemt å logge inn. Da måtte jeg logge inn før jeg kunne svare på innlegg! Vi er så anonyme vi bare vil her vi... Trenger jo ikke legge ut navn osv hvis vi ikke har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har fjerna det nå!!!

Det stemmer ikke at vi har fjernet muligheten for å skrive uten å være registrert. Det er fortsatt kun i dagbøkene at man må være registrert bruker for å kunne skrive innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...