Adara Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Er det noen som har noen triks til hvordan en kan gå med håret løst uten at det faller foran øynene? Helst uten noen synlige spenner eller håret bak ørene. Så Harry Potter igår, og håret til Hermine faller aldri foran øynene hennes selv om det er løst. Er det mulig eller bare i film? 🤔🤭
Adara Skrevet 27. desember 2020 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2020 Finnes det ingen triks kanskje😱
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Kan du ikke ta en liten hårklype i samme farge som håret ditt og klype litt av det forreste håret sammen bak? Anonymkode: d3deb...858
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Er nok mest film, de duller jo med hår før hver scene. Jeg har aldri funnet en måte annet enn synlig spenne 😊 Anonymkode: 01c8c...349
Kenelz Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Hårspray? Har langt og tykt hår, aldri opplevd å få håret i ansiktet om det ikke har vært mye vind.
Adara Skrevet 28. desember 2020 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2020 Kenelz skrev (1 time siden): Hårspray? Har langt og tykt hår, aldri opplevd å få håret i ansiktet om det ikke har vært mye vind. Jeg har også langt, tykt hår. Sprayer du det bare vekk fra ansiktet da?
Kenelz Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 2 minutter siden, Adara said: Jeg har også langt, tykt hår. Sprayer du det bare vekk fra ansiktet da? Ja, styler håret også sprayer jeg det. Holder ene hånden foran ansiktet for å ikke få hårspray der. Eks bilde om jeg vil ha håret litt fram uten at den står i veien: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå