Gå til innhold

Du som er 30+, tror du at unge folk(15-25) synes du har en kul stil? Eller at du er kjerring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du kul? Eller kjerring?

Anonymkode: b6c07...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som er 30+ er smart nok til å ikke bry meg om hva folk tenker. 15åringer er derimot altfor opptatt av andres meninger. Stakkars. 

Anonymkode: efc2c...14d

• Liker 29
Skrevet

Jeg går primært i 50-tallskjoler, så noen synes sikkert jeg er kul og en del synes sikkert jeg er kjerring 

Ser ikke helt hvorfor jeg skal bry meg om det? ;) Jeg bruker jo klær jeg selv liker, ikke for å tilfredsstille andre.

• Liker 7
Gjest EndaEnGang
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har kjerringstil, men jeg kan ikke ser for meg at en femtenåring synes jeg er kul heller.

Nå er det også ganske stor forskjell på hva som anses som kult når man er 15, og når man er 25 også da. Det er bare 5 år siden jeg var 25, og stilen min har ikke endret seg nevneverdig siden jeg var i starten av tjueårene, men den har endret seg veldig mye siden jeg var 15.

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke folk 30 + bryr seg så mye om hva småttisene syns. I alle fall ikke de som er 15, som er barnerumper og går stort sett temmelig tacky kledd uansett.

Anonymkode: f197a...86e

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor skulle man gidde å bry seg om hva 15 åringer tenker om seg? De synes de på 30 er godt voksne og tenker at de er ferdige med å følge mote. 

Anonymkode: acbf7...c78

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ikke kjerringstil. Er 42. Tviler på at de 15-25 syns jeg har kul stil da. 

Anonymkode: c7a0a...f28

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Det er lite som bryr meg mindre enn hva 15 - 25-åringer mener om stilen min.

Skrevet

Kjerring selvsagt, der er nok både fjortiser og voksne enige.

Anonymkode: 1e491...4bd

Skrevet

Eh, vet ikke? Bryr meg ikke..? 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør du kul? Eller kjerring?

Anonymkode: b6c07...7be

Hvem bryr seg om hva folk mellom 15 og 25 mener om noe som helst?

Skrevet

Jeg er 41, og har ganske ungdommelig utseende og stil, men jeg tror på ingen måte at den yngre generasjon synes jeg er kul eller tøff. Jeg husker selv da jeg var rundt 20, hvor ufattelig gamle og utdaterte jeg synes de rundt 40 var 🙈

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke om jeg ville sagt «kjerring». Men heller ikke kul 😂 Merkelig, nerdete stil.

Anonymkode: fa9eb...a7d

Skrevet

Stilen min har ikke endret seg fra da jeg var 25, det er jo bare 5 år siden. Samboer er 27, og han syns ikke stilen min er kjærring i alle fall. 

Fra jeg var 15 derimot, har den endret seg ja. Men jeg tror heller dagens 15-åringer hadde stusset mer på min stil som 15åring, enn min stil i dag. I dag er jo 15åringene voksne i stilen, noen er jo vanskelig å se forskjell på om de er 15 eller 19.. 

Anonymkode: 470c6...def

• Liker 1
Skrevet

Hadde synes det var litt trist om femtenåringer mente jeg var kul i klesstilen..... jeg som 30+ har ikke noe ønske om å se ut som 15-18 åringer... 

Anonymkode: d796c...25c

• Liker 8
Skrevet

Det har jeg ikke tenkt over. 

Jeg har min stil. Den er nok påvirket av at jeg har hatt dresscode på jobb gjennom mange år. Så bruker en god del kjoler, bluser, chinos, ankelstøvletter. Samtidig har jeg en del av plaggene som trender i enkelte miljøer, som Burberry jakker og Celine vesker, Michael Kors hæler, med mer. 

Så det at jeg unngår mom jeans, hettegensere og oversized stil gjør meg mulig til kjerring? 

Anonymkode: ca626...0a7

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig synes de jeg er kjerring!! Det er de forpliktet til å synes, uansett hvor "kul" stil jeg i utgangspunktet har. Jeg bryr meg overhodet ikke over hva de mener heller. Men husker da JEG var 15, og mora (33 år) til ei venninne lånte venninna mi sine klær. (som jo var in og kule) DÉT var idiotisk det, og gjorde dama langt fra kul, bare ekstra kjerring.. 😂 

Anonymkode: e0f62...395

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig synes de jeg er kjerring!! Det er de forpliktet til å synes, uansett hvor "kul" stil jeg i utgangspunktet har. Jeg bryr meg overhodet ikke over hva de mener heller. Men husker da JEG var 15, og mora (33 år) til ei venninne lånte venninna mi sine klær. (som jo var in og kule) DÉT var idiotisk det, og gjorde dama langt fra kul, bare ekstra kjerring.. 😂 

Haha, ja det der er faktisk helt sant! Moren til en venninne av meg på ungdomsskolen pleide å kle seg slik som oss, og det fikk henne ikke akkurat til å virke yngre..

Anonymkode: 8fdba...01a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Der sier du noe...

Jeg og mannen kjører julepysj og ugly christmas sweater (etter noen år i utlandet). En trend som nå virkelig har kommet til Norge.

Men vi er jo i følge tenåringene i familien veeerdens teiteste som er voksne som gjør slikt 😂

Anonymkode: ca626...0a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...