Gå til innhold

Har dere gått opp i vekt hittil i julen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faktisk ikke 🥳 Var sikker på at jeg hadde gått opp! Har klart å holde på mindre porsjoner (utenom to dager), men har blitt en del dessert/småkaker og litt vin. Og lite bevegelse.. 🙈 Men når jeg våget meg på vekta på årets siste dag, så var det 0,5 kg ned ift 20.12! Første gang jeg har kommet under 80 kg på 8 år!

Supermotivert for januar og våren! Og veldig godt å se at noen få dager (som det tross alt er) ikke ødelegger alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Her har den hoppet opp rundt tre kilo, hvilket bekymrer meg minimalt, for en så stor vektoppgang på så kort tid er jo ikke noe annet enn væske kroppen holder på. Jeg har riktignok spist litt mer enn vanlig, men ikke nok til å gå opp så mye!

Anonymkode: f4c22...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har gått ned 3kg faktisk. Spiste ekstra lite og fastet en del før julen startet så hadde kalorier og «gå på». Fastet også en del nå etter jul, så vekten har lagt seg på 60kg nå (171cm)

Anonymkode: dfeea...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var så flink å gå ned flere kilo i fjor sommer, så når de begynte med julegodt i butikkene så fristet det. så siden oktober har jeg spist endel godt og julekaker, nå i julen har jeg vært stappmett flere ganger. Magen er stor og klærene er trange og vinterjakken trang. Nei dette går ikke, nå er det full skjerpings. Må bare spise opp riskremen jeg har først.

Anonymkode: c9b0e...6b3

Vanskelig å slanke seg hvis man begynner å gafle i seg julemat og julegodis allerede fra butikkene begynner å selge det i oktober.....   Og så kanskje samme greia til påske 😏

Anonymkode: d60a8...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp alle andre dager i året, men i jula har jeg faktisk gått ned på grunn av familiebesøk / baby og ingen tid til å spise eller sitte ned😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har gått opp flere kilo i desember, og jeg har 30 + kg. ekstra fra før. Men nå tar jeg tak og har begynt å blogge om det (selv om det ikke er noen fremskritt å vise til enda siden jeg nettopp har startet). https://slankesfra110.blogspot.com/

Det blir på en måte mer alvor når jeg deler det slik...

Anonymkode: 6254e...daf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har gått opp flere kilo i desember, og jeg har 30 + kg. ekstra fra før. Men nå tar jeg tak og har begynt å blogge om det (selv om det ikke er noen fremskritt å vise til enda siden jeg nettopp har startet). https://slankesfra110.blogspot.com/

Det blir på en måte mer alvor når jeg deler det slik...

Anonymkode: 6254e...daf

Stå på! Skal følge den bloggen 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opp 7 kg etter to uker. Noe av det er heldigvis vann/salt, men jeg har et problem med overspising, og vet at jeg har spist nok kalorier til å legge på meg minst tre kg. Prøver å jobbe med meg selv, men det ser ikke ut til at jeg klarer det uten hjelp.

Anonymkode: c97f1...25c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Opp 7 kg etter to uker. Noe av det er heldigvis vann/salt, men jeg har et problem med overspising, og vet at jeg har spist nok kalorier til å legge på meg minst tre kg. Prøver å jobbe med meg selv, men det ser ikke ut til at jeg klarer det uten hjelp.

Anonymkode: c97f1...25c

Som med meg. Har lagt på meg mye. Overspising og avhengig av sukker. Jeg vet jeg kan om jeg vil. Vanskelig å kutte ut alt når huset er fult av rester og godteri fortsatt.

Men jeg skal starte. I dag. Har allerede kuttet ut brødskive til frokost/lunch. Det er en start. 

Anonymkode: b5fdb...3aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gått ned ca. 0,5 kilo  siden 22. desember. Var så redd for å gå opp at jeg nok har holdt litt vel tilbake. Samtidig har det ikke vært så mye mindre aktivitet enn vanlig. 

Anonymkode: 71ab3...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Antar litt opp, men veier meg ikke. Klærne kjennes omtrent som før. Så ingen stor forskjell i alle fall. Men var litt tungt å trene igjen etter en ukes pause. 

Har gitt meg selv utfordring på null godteri (potetgull, smågodt og sjokolade i januar. 

Anonymkode: f10cc...c23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter

1,5 kg opp. Veide meg idag. :P

Håper litt er PMS, snart mensen så om en uke vet jeg resultatet etter jul. 

Bor ikke i Norge og vi spiser ikke norsk julemat, men vin og champagne der i mot.... 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med at jeg har gått litt opp. Mange utskeielser, spiser til vanlig ikke mel og sukker. 

Kjører strikt lavkarbo fremover og skal ikke skeie ut neste gang. Føler sug på sjokolade og søtt. 

Anonymkode: 80a92...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hoppet på vekten i dag, og overraskende nok hadde jeg ikke gått opp noe siden sist veiing i november. Vanligvis går jeg opp 2-3 kg, men i år har det vært færre sammenkomster noe som tydeligvis gjorde utslaget. I fjor var det to julebord, fester med mye alkohol, julelunsjer på jobb og julemat i kantinen. I år var det hjemmekontor og bare feiring med familien. 

Anonymkode: 43099...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fire kg siden slutten av november!!! Blir et par strenge måneder nå.

Anonymkode: b5fdb...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha! Veide meg nettopp og lå på nøyaktig det samme som 22.desember. Fornøyd!

Anonymkode: 61b63...ff7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...