Gå til innhold

Har dere gått opp i vekt hittil i julen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp sakte men sikkert i overkant av et år nå, så jeg la nok på meg i julen også, uten at julen nødvendigvis hadde en skyld i dette. Har gått ned 3 kg etter jul da - på tide å ta grep. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser ikke spesielt store porsjoner middagsmat, men jeg elsker søtsaker. Jeg har gitt meg selv fri utfoldelse i jula og sikkert spist 15 marsipangriser bl.a. Det har resultert i 2 kg opp. Alt på magen kjennes det som. Men det betyr ingenting, det går av når hverdagen trer inn for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veide meg i dag, opp 1,5 kg, ikke så ille som forventet. 

Anonymkode: abfd1...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løpegærn

Jeg har spist akkurat det jeg har hatt lyst på, men jeg har faktisk gått ned litt. Tror det er fordi jeg har fått hvilt meg, vært aktiv med familien, ikke hatt noe spesielt stress. Ikke et mål for meg å hverken gå opp eller ned i vekt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har skeiet ut i hele julen og spist masse julemat, chips, øl og sjokolade, så jeg var innstilt på at jeg hadde gått opp flere kilo. Jeg ble dermed veldig lettet da jeg veide meg i morges og bare hatt gått opp 200g. Nå er jeg tilbake til hverdagen og svært motivert til å fortsette med sunt kosthold (holder på å slanke meg).

Anonymkode: 6d5c9...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...