Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid i uke 7, og har hatt sterke symptomer i form av kvalme og ømme pupper. 

Nå er puppene mindre ømme, og kvalmen ikke like framtredende. Jeg har tidligere hatt en MA hvor symptomene forsvant omtrent samtidig. Er livredd for at det samme skal skje igjen, og tenker allerede at alt håp er ute.. noen som har opplevd at symptomene blir mindre så tidlig som i uke 7? 

Anonymkode: 84af8...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt at symptomene kommer og går? Puppene er fortsatt ømme, men ikke like mye som for 2 dager siden.. og kvalmen er der, men i mindre grad.. håper bare det går litt opp og ned, eller er alt håp ute?😭

Skrevet

Hos meg så var det dessverre tegn på MA, ofte er det sånn mange får en mistanke om det. MEN, husk at det bør absolutt ikke bety det. Jeg leste sikkert tusen historier fra andre som hadde samme bekymringer med tanke på MA, og symptomer som forsvant. Det var veldig få som hadde MA, tross det. Og de fleste fikk symptomene tilbake, eller det rett og slett bare roet seg med symptomer, selvom det var tidlig i første trimester. Det er helt normalt at symptomer svinger. Når man har opplevd det før, så er man veldig på vakt. Er i 1 trimester selv, og merker jeg har store problemer med å senke skuldrene.

Anonymkode: e56ea...c1f

Skrevet

Jeg er gravid i uke 33 nå. Symptomene forandret seg hele tiden i det første trimesteret. Hadde kvalme, ømme bryster og trøtthet noen dager, mens jeg andre dager tvilte på at jeg var gravid. Det har faktisk vært opp og ned helt til nå. 

Anonymkode: 33153...2f9

Skrevet

Hei! Anbefaler å ta privat ultralyd. Det gjorde jeg selv i uke 7 pga varierende symptomer og tidligere MA. 

Anonymkode: 3643c...e24

Skrevet

Godt å høre at det kan være helt normalt! Kvalmen har kommet litt gjennom dagen, så er "heldigvis" ikke helt borte! Skal ta TUL om litt over en uke, så får heldigvis svar da! Er så nervøs for at det går dårlig igjen :(

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...