Gå til innhold

Brudekjolesalg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at jeg kunne gi beskjed om når de forskjellige brudesalongene i Tbg/ Sfj skal ha salg, da jeg har tatt en ringerunde idag.

Fru Larsen i Sandefjord har begynt med brudekjolesalg. Alt fra 10-30 % avslag. Blir nok mer ettersom sesongen er over..

Christiane brudesalong på Tjøme, skal ha brudeshow med salg på Oslo Plaza 24. september. Skal ha salg i butikken på Tjøme i oktober.

Mariann`s systue som bl.a fører Pronovas, starter salget den 16. august.

Cinderella der har de så lite utvalg(var i salongen sist uke), at jeg ikke har ringt en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tusen takk, Maibrud`06!  :klem:

Bare koselig :klem:

Har forresten bestilt time hos Mariann`s systue til tirsdagen da hun starter salget. Hun har ikke så mange kjoler, men de er alle forskjellige så man kan finne SIN kjole der..

Skrevet

Jeg fant min Demetrios kjole hos Mariann's.

Hun er kjempehyggelig og skikkelig flink :)

Lykke til med kjolejakten.

Skrevet

Jeg skal være forlover for en venninne nå snart og vi var hos Christiane på Tjøme. Hadde timeavtale og hun fant drømmekjolen der som er en Demetrios.

Det var ikke salg der da, MEN de kjører 50% på alt tilbehør og venninnen min sparte 3500,-. Hun skulle ha sko, undertøy, underkjørt, strømper, slør, tiara, strømpebånd og smykker :)

Vil bare frem til at det må være en bra deal uansett om det er salg på kjolen eller ei.

Skrevet (endret)

Hvordan gikk det Maibrud`06? Fant du kjolen din hos Mariann's? Var der selv igår, men fant dessverre ikke noe av interesse. Prøvde en kjole, men den var ikke "meg".

Endret av Cupcake
Skrevet

Joda det var litt av hvert som jeg prøvde hos Mariann. Men ingen var den wow kjolen. Fant iallefall ut hva jeg kler og ikke kler, og det er jo en god begynnelse..

Kan legge til at Cinderella i Tønsberg skal avvikles, så hun skal vel da ha opphørssalg vil jeg tro. Har fått vite dette gjennom to kollegaer som kjenner henne som driver salongen.

Skal prøve kjole hos Fru Larsen og hos Christiane i løpet av kort tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...