Gå til innhold

Hva er du takknemlig for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julen er ofte tiden flest kjenner på ensomhet og stress, i tillegg har dette vært et krevende år for alle. Sånn på tampen av året ønsker jeg å høre hva akkurat DU er takknemlig for som har skjedd i 2020? 

Jeg kan starte med å si at tross permitteringer og alt så er jeg glad for å få ekstra tid med familien fmin 😊

Anonymkode: 6d500...8e2

• Liker 1
Skrevet

Er takknemlig for noe helsehjelp som var nødvendig i 2020 - 

Er takknemlig for at ingen jeg kjenner har blitt rammet av corona - 

Er takknemlig for at man er tålmodig med meg på jobben jeg har kuttet 50%

Er takknemlig hver gang noen i familien tar seg tid til å se barna mine - når de får oppleve at noen andre enn mor bryr seg om dem 

Er takknemlig for kjæresten min og livet, selv om jeg ofte tenker å ville gi opp begge deler. 

Anonymkode: faaea...13e

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Er takknemlig for noe helsehjelp som var nødvendig i 2020 - 

Er takknemlig for at ingen jeg kjenner har blitt rammet av corona - 

Er takknemlig for at man er tålmodig med meg på jobben jeg har kuttet 50%

Er takknemlig hver gang noen i familien tar seg tid til å se barna mine - når de får oppleve at noen andre enn mor bryr seg om dem 

Er takknemlig for kjæresten min og livet, selv om jeg ofte tenker å ville gi opp begge deler. 

Anonymkode: faaea...13e

Ikke gi opp, det blir bedre ❤️ Jeg har vært der tidligere, ikke noe kjekt i det hele tatt, stor klem ❤️

Skrevet

Jeg er takknemlig for at alle jeg er glad i fortsatt er friske.

• Liker 1
Skrevet

Takknemlig for at venner og familie har fått være frisk, for at jeg har de, og for at jeg har klart å være rolig i jula, ikke vært sint og irritert, ikke gått hjem til meg selv for det har blitt for tøft, selv om angsten har vært sterk hele tiden. Takknemlig for at de alle fikk kose seg og ha en fin jul :) 

Skrevet

Takknemlig for at jeg ble separert i sommer. Vi hadde ikke lenger følelser på den måten man skal ha som par lenger. 

Er også utrolig takknemlig for at jeg fikk fast jobb 100% i høst og at jeg kjøpte egen leilighet denne høsten. 

Anonymkode: 7fc3d...098

• Liker 1
Skrevet

Jeg er takknemlig for rent vann i springen

Jeg er takknemlig for seng, dyne og pute

Jeg er takknemlig for at mine barn er friske

Jeg er takknemlig for all tid jeg får tilbringe med kjæresten min

Jeg er takknemlig for vakker natur rundt meg

Jeg er takknemlig for jobben jeg fikk i høst 

Jeg er takknemlig for tilgjengeligheten på god mat 🙂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er uføretrygdet, men har likevel kunnet kjøpe meg en egen leilighet til meg og sønnen min. Hadde med meg en god egenkapital da jeg solgte fellesboligen med eksen. Jeg er veldig, veldig glad for at jeg eier min egen bolig.

Det føles trygt og godt å eie sin egen, å ikke være prisgitt det usikre leiemarkedet og alt det utrygge og rare som finnes der ute av utleiere og husverter, som når som helst kan si deg opp og sparke deg ut. Jeg husker jeg fikk ikke sove av frykt for å ende opp på leiemarkedet, i tiden før jeg fikk kjøpt boligen min.

Så jeg er veldig takknemlig over å ha et eget sted å bo. Jeg er glad jeg bor i Norge!

Endret av Million
  • Liker 2
Skrevet

Så mye fint å være takknemlige over. Dere er heldige og veldig flinke ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...