AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Vi har vært gift i 15 år og har det veldig fint sammen, men for et par år siden oppdaget jeg at han sendte meldinger til to damer med hjerter og kyss. Han innrømmet da at han hadde vært utro med de, og har siden fortalt at det har vært flere. Bortsett fra dette så har vi det veldig godt sammen. Han er snill, grei og omtenksom så jeg vil ikke skilles. Jeg kan bare ikke forstå hvordan han kan ønske å gjøre dette mot seg selv og meg. Er det andre som lever med utro menn, Anonymkode: 934f2...f8c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Du må bare velge om du vil dele han med andre for å være serieutro kommer han ikke til å slutte med. Er mange sånne mennesker dessverre og enten må man godta de og leve med at de hele tiden lyver til deg om hvor de er osv (litt av moroa for dem med å snike seg rundt). Han bruker deg som trygg base for deretter å kunne snike og pule rundt. Er du ikke verdt mer? Hadde han elsket deg så hadde han ikke gjort dette. Han elsker seg selv og er flink til å late som han elsker deg men når han ligger med disse damene så tenker han ikke på deg og lyver om deg til disse damene også, forteller hvor fælt dere har det. Vil du seriøst ha en slik «mann»? Anonymkode: 5cf81...ec7 19
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Glemte å skrive.. jeg har vært samboer med en sånn mann. Jeg orket det ikke mer. Vi var sammen i over 10 år men hele veien var han utro, endel ons og et par lengre kjærlighetsforhold. Jeg orket ikke leve med en sånn mann. Tok sorgen og gjorde det slutt og er nå sammen med en mann som kan stoles på. Anonymkode: 5cf81...ec7 16
Lunabelle Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Hvorfor er han, og hvorfor omtaler du han som, din mann? Hvis han er gjentagende utro så burde han være din eksmann! 25
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 "alt det andre er bra" Er det egentlig det? Å hele tiden leve med at han velger andre enn deg. Å risikere at han plutselig faller fullstendig for ei v disse, og velger å gå. Å utsette deg selv for kjønnssykdommer på den måten. Å plutselig oppdage at det er en graviditet og et barn dere må finne plass til, med alt dramaet det medfører. Det du nå holder på med er et selvbedrag, som kommer til å kjøre deg mentalt i grøfta, før eller senere. Anonymkode: c0105...9dd 23
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 Hvordan orker du å leve med en slik mann? Han kommer hjem etter å ha hatt sex og kysset andre så kommer han hjem og gjør det samme, er det ikke ekkelt å tenke på at tunga og penisen hans nettopp har vært i ei annen dame? og tenk om han gjør noen av disse gravide.
Hippogriff Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 Det kan virke som at du tar dette veldig fint. At du ser en verdi i forholdet også med vissheten om at han ligger med andre. Hvis du gjør det, kan det være nyttig med en samtale om nye måter å innrette forholdet på. Ikke meningen min å legitimere at han sniker bak ryggen din, men han ønsker jo tydeligvis å være gift med deg og du med ham, så da er det kanskje et spørsmål om noen sidesprang fra hver av dere egentlig ikke er noen trussel mot ekteskapet? 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Ts her. Mannen min er to år yngre enn meg, men ser ut som han er minst ti år yngre. Han er slank og sprek, morsom og grei, og tjener millioner av kroner i året. Det er jeg som har skutt gullfuglen , og hvorfor skal jeg bare gi ham bort til elskerinnen hans? Hun er nr 2 , jeg er nr. 1. Anonymkode: 934f2...f8c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan bare ikke forstå hvordan han kan ønske å gjøre dette mot seg selv Han får da i pose og sekk. Han kan lyve og være utro, og han vet du ikke forlater ham uansett. Han har det sikkert fantastisk! Spørsmålet er jo om dette er noe du orker å være med på lenger. Anonymkode: 8c12c...6ad 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #10 Skrevet 27. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her. Mannen min er to år yngre enn meg, men ser ut som han er minst ti år yngre. Han er slank og sprek, morsom og grei, og tjener millioner av kroner i året. Det er jeg som har skutt gullfuglen , og hvorfor skal jeg bare gi ham bort til elskerinnen hans? Hun er nr 2 , jeg er nr. 1. Anonymkode: 934f2...f8c Han høres virkelig ikke ut som en gullfugl. Anonymkode: 8c12c...6ad 33
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Mannen min er to år yngre enn meg, men ser ut som han er minst ti år yngre. Han er slank og sprek, morsom og grei, og tjener millioner av kroner i året. Det er jeg som har skutt gullfuglen , og hvorfor skal jeg bare gi ham bort til elskerinnen hans? Hun er nr 2 , jeg er nr. 1. Anonymkode: 934f2...f8c Ok så du blir grunnet pengene, vel da så...
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Mannen min er to år yngre enn meg, men ser ut som han er minst ti år yngre. Han er slank og sprek, morsom og grei, og tjener millioner av kroner i året. Det er jeg som har skutt gullfuglen , og hvorfor skal jeg bare gi ham bort til elskerinnen hans? Hun er nr 2 , jeg er nr. 1. Anonymkode: 934f2...f8c Særlig 🙄 Anonymkode: 5f593...02f 11
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #13 Skrevet 27. desember 2020 Han vet at om han forlater meg så vil jeg fortelle den nye damen om hvordan han er. At han har hatt to elskerinner samtidig. At han nok kommer til å fortsette med å være utro fordi det er hans legning. Han sier han er poliamorøs ... Anonymkode: 934f2...f8c
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #14 Skrevet 27. desember 2020 Mannen elsker da ikke deg. Og jeg vil ikke si at det er din mann. Juridisk og alle andre dokumenter kan bli sagablott om du gjør grep, og endrer deres status mellom dere. Hvor vil du? For å si det sånn, det er noen menn som aldri lærer, og utnytter sin frihet til å tro det dem gjør bakdørene med andre kvinner er tillatt, men den dagen de blir avslørt, ja, da ramler både maske og alt det andre i grus. For å si det sånn du er altfor snill. Bli kjent med dokumentene dere har fått ved giftemål og boligkjøp og alt det andre... Hvis du gir han enerett/styrerett med boliglån og alle andre dokumenter dere har sammen, så kan utnytte deg maks. Det er jo det han gjør nå. Anonymkode: a2b25...0c7 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #15 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ts her. Mannen min er to år yngre enn meg, men ser ut som han er minst ti år yngre. Han er slank og sprek, morsom og grei, og tjener millioner av kroner i året. Det er jeg som har skutt gullfuglen , og hvorfor skal jeg bare gi ham bort til elskerinnen hans? Hun er nr 2 , jeg er nr. 1. Anonymkode: 934f2...f8c Hva om den dagen kommer der han forlater deg da? Her må jo følelsene hans ha sviktet for deg. Beklager, men sant. Anonymkode: 07362...141 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #16 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ts her. Mannen min er to år yngre enn meg, men ser ut som han er minst ti år yngre. Han er slank og sprek, morsom og grei, og tjener millioner av kroner i året. Det er jeg som har skutt gullfuglen , og hvorfor skal jeg bare gi ham bort til elskerinnen hans? Hun er nr 2 , jeg er nr. 1. Anonymkode: 934f2...f8c 🙄 Men om det mot all formodning stemmer - så er ordet du trenger å lære deg; selvrespekt. Anonymkode: c0105...9dd 4
Blondine Skrevet 27. desember 2020 #17 Skrevet 27. desember 2020 Har du skutt gullfuglen ? Ja om det er status med en yngre mann med penger og utseende. Hva med andre verdier, de jeg vil si er viktig i et forhold. Nå kan du gjette hva jeg tenker på. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 Hippogriff skrev (30 minutter siden): Det kan virke som at du tar dette veldig fint. At du ser en verdi i forholdet også med vissheten om at han ligger med andre. Hvis du gjør det, kan det være nyttig med en samtale om nye måter å innrette forholdet på. Ikke meningen min å legitimere at han sniker bak ryggen din, men han ønsker jo tydeligvis å være gift med deg og du med ham, så da er det kanskje et spørsmål om noen sidesprang fra hver av dere egentlig ikke er noen trussel mot ekteskapet? Enig. Dersom du kan leve med dette, TS, kan dere ha en voksen samtale og bli enige om rammer som er noe videre enn den konvensjonelle A4-rammen. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 Mange menn som driver på sånn, mange kvinner som vet at sin mann ligger rundt.. Jeg kjenner en mann som har forsøkt seg på meg to ganger, selv om han er gift. Han har gjort det med andre også, som jeg vet om. Han og kona skriver svulmende kjærlighetsinnlegg til hverandre på fb, "elsker deg", "du er alt for meg". Hun må jo vite om dette. Anonymkode: 4d109...eec 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 Blondine skrev (4 minutter siden): Har du skutt gullfuglen ? Ja om det er status med en yngre mann med penger og utseende. Hva med andre verdier, de jeg vil si er viktig i et forhold. Nå kan du gjette hva jeg tenker på. Ja, jeg sier det ikke er uproblematisk . Det er bare det at alternativet mitt er verre. Jeg ønsker ikke være alene, og har det godt nå. Det vil være vanskelig for meg å finne en ny mann. Jeg er også for kresen. Og det er så mye godt i vårt forhold også. Vi går på konserter og teater, reiser på båtturer og skiferier, koser oss med barna og har god sex. Jeg vil ikke gi dette fra meg. 😕 Anonymkode: 934f2...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå