Gå til innhold

Dersom en skal kjøpe tre klær som en må ha (som basis), hva skal en kjøpe da? Ser bort fra undertøy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom en skal kjøpe tre klær som en må ha (som basis), hva skal en kjøpe da? Ser bort fra undertøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær av tre eller værneutstyr til å bruke ved trefelling? Forstår ikke hva du mener?

Anonymkode: f0957...ec0

• Liker 5
Skrevet

Tre plagg?

Da ville jeg valgt en mørk bukse, en blazer, og en nøytral topp/bluse

Anonymkode: d729b...c3d

• Liker 2
Skrevet

Ville hatt en god jeans som sitter akkurat slik du ønsker, en bluse som går til alt, og en pen genser. Hadde selv valgt lyse jeans, mørk genser og hvit bluse.

Anonymkode: 957b7...7ac

• Liker 3
Skrevet

Noe du liker? Har aldri sett poenget med såkalte basisplagg, stilen til mennesker er veldig individuell. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Til andre hadde jeg anbefalt:

Gode jeans

Hvit t-skjorte

Svart blaser

Til meg selv hadde jeg byttet ut jeans med svarte "skinn"bukser. Elsker de og de hever alle antrekk

Endret av Me for life
skriveleif
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klær av tre eller værneutstyr til å bruke ved trefelling? Forstår ikke hva du mener?

Anonymkode: f0957...ec0

TS skrev tre klær, ikke treklær. 

• Liker 3
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

TS skrev tre klær, ikke treklær. 

AB er nok bare litt enkel i toppen, siden h*n ikke klarte å forstå poenget. 

Eller så gjorde h*n seg bare til, for det er jo så ufattelig gøy å påpeke andres ukorrekte bruk av ord. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville gått for mørke jeans, en hvit bluse, og en enkel men pen cardigan.

Anonymkode: 0f514...bb5

• Liker 3
Skrevet

Tre plagg? Tre typer plagg? Hva man bør ha og/eller trenger kommer jo helt an på hvordan dagene og livet ditt ser ut, og hva slags stil du liker. Selv før vi tar høyde for personlige preferanser vil jeg som lever et urbant og barnløst kulturkjerringliv både i jobb og ellers ha helt andre behov enn en sykepleier med småbarn og friluftsinteresser. Jeg ville aldri finne på å kjøpe noe på listen til @Me for life, men for mange andre beskriver den grunnstammen i garderoben. Generelt tenker jeg at alle burde ha en noenlunde festfint antrekk tilgjengelig og noe mer "hverdagspent" så man har noe å ty til ved både forventede og uventende anledninger, men de kommer også i et utall varianter tilpasset den enkeltes behov og stil. Der jeg vil ty til en kjole vil en annen velge jeans, og begge deler kan være like riktig til samme anledning. På lister av typen "15 plagg du MÅ ha i klesskapet" vil jeg som regel ha en eller to, og aldri ha tenkt på å savne noen av de andre...

• Liker 3
Skrevet

Et kult og behagelig skjørt typ som passer både til pent og hverdags. (Med lommer! Alle kjoler, skjørt og bukser burde ha lommer)

En fin cardigan av ull eller silkeull

En fin og behagelig topp

Jeg går ikke med hverken t-skjorte, blazer, penbukse eller jeans, så ingen av de ville funket som basisplagg for meg.

Anonymkode: 7c7c6...4b5

• Liker 5
Skrevet

Kommer litt an på hva du tenker på. Jobb/ut etter jobb, venninnekveld, osv. og hvilken stil du har. Jeg kjøpte meg en bukse, skjørt og dressjakke, men det er hva jeg trengte som tre plagg som basis.

Anonymkode: 0eb18...9b3

• Liker 1
Skrevet

Jeans, sort kjole og en genser (evt skjorte).  

• Liker 1
Skrevet

Mange like svar her. 

Jeans, hettegenser og t-skjorte kanskje. Men jeg er skikkelig umoderne 🤣

Har egentlig skikkelig lyst på et par skinnbukser og, også liker jeg dyreprint. Men det ville jeg kanskje ikke kjøpt som en av tre basisplagg. 

• Liker 1
Skrevet

Tror dere glemmer at TS er mann!

Anonymkode: da249...7a7

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tror dere glemmer at TS er mann!

Anonymkode: da249...7a7

Hæ? Står kvinne i profilen

Anonymkode: bf759...742

Skrevet
Nerine_ skrev (7 timer siden):

Noe du liker? Har aldri sett poenget med såkalte basisplagg, stilen til mennesker er veldig individuell. 

For meg som har null kompetanse eller evner til å se hva jeg kler, så er sånne basis-lister en fantastisk mulighet til å kunne se litt «pent antrukket ut» 😅

Anonymkode: 7fc2e...bfd

• Liker 2
Skrevet

Joggebukse, T-shirt (lang topp) langerma genser. 

Anonymkode: 47278...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...