Gå til innhold

Første gravid tegn

Aprikostwist

Anbefalte innlegg

Går å venter på å teste meg eller om mensen kommer om noen dager. Har absolutt ingen gravidtegn. Er jo veldig tidlig. Har 2 barn fra før og mistet 4 ganger nå når vi har prøvd på nr 3. når vi skulle prøve på nr 2 mistet jeg 2 ganger først. Så har vert gravid noen ganger og opplevd titt tidlige tegn noen ganger. Men med mitt første barn merket jeg fort at brystene ble veldig ømme etter bare noen dager. Og fikk metallsmak i munnen veldig fort. Nå har jeg ingen tegn og er så sikker på jeg ikke er gravid. Hva var dine første tegn og når fikk du de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holdt på å «fryse ihjel» midt på sommeren. Var på ferie i Sverige, og bada i bassenget oå hotellet. Sto i vannet og hakka tenner.

Da slo det meg. Mensen var noen dager forsinka, men det hadde ikke bekymra meg for den var sjelden helt presis. 
Kjøpte test dagen etter som ble positiv før jeg rakk å snu meg🙈 

Jeg var 39, mannen 43.. det var overhodet ikke planlagt 😂

Anonymkode: 7f803...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen var fem dager forsinket, det var det eneste tegnet jeg hadde, var da i uke 5.

Anonymkode: 27815...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt gravid 7 ganger (3 barn og 4 aborter). Har aldri kjent noe tidlige symptomer, f.eks i dpo-land. De første tegnene har vært ekstremt trøtthet og kvalme på noen, og dette har vært rundt sv.uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ømme brystvorter ved forventet mens. Har vært alle 4 gangene jeg har vært gravid. Testet positivt for 1 uke siden, og det jeg merket nå, var at mensmurringene satt seg mer i korsryggen. Før forventet mens har det aldri vært noen forskjell fra om jeg har vært gravid eller ikke. Kunne ha tolket mange av symptomene før mens som graviditetssymptomer, men har aldri vært noen forskjell. 

Anonymkode: 93b82...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

man leser jo alle dagbøkene her inne med alle de som har symptomer fra 1 dpo og opp og bare vet at de er gravide. Er så urettferdig..har aldri kjent noe til nå og vil bare ha en positiv test i hånden :(

Anonymkode: 9944b...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Enda to dager igjen til forventet mens og fortsatt ingen tegn. Tok en test for «morro» skyldt som selvfølgelig var negativ. Så bare enda mer usikker. Blir jo helt tussete av å vente. 🤪

Endret av Aprikostwist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig kviser og fett hår. Ble veldig fort bilsyk noe jeg aldri blir. Vondt i magen ved bruk av høyt liv. Tok en test på IKM når jeg kom hjem fra ferie som var meget postiv. 

Kan si at jeg ikke var prøver, så jeg lette ikke etter symptomer osv, men det var de som var der 🙂 noen uker senere kom ømme pupper og kvalme 😊

Anonymkode: 06a0f...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...