Gå til innhold

Hvordan kjennes det ut å være inni skjeden når hun kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurer jeg på. Er det bedre og lettere for deg å komme da? Strammere? Å komme samtidig? 

Anonymkode: c0887...3ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det deiligste som finnes å komme da.Sammentrekningene melker kuken så nydelig.

• Liker 4
Skrevet

Som det er sagt. Kommer hun så melker hun kølla. Er som om noen tar et ekstra grep om kuken. 

Anonymkode: f81d0...ae2

• Liker 3
Skrevet

Helt nydelig. Best når pikken er helt inne, og hennes orgasme starter og fyrer opp min egen. Da ligger jeg helt stille, uten å bevege meg inn og ut. Og pulseringene og sammentrekningene i fittemusklene melker meg tom. Magisk. M56

Anonymkode: 3f436...b1d

• Liker 5
Skrevet

Synes det var så rart at han kom bare av å være inni uten bevegelse, i det jeg kom, så kom han rett etter. Men da vet jeg hvorfor. Må prøve på det igjen. Var deilig å kjenne pikken hans inni meg mens han kom. Tror det forsterket orgasmen min. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes det var så rart at han kom bare av å være inni uten bevegelse, i det jeg kom, så kom han rett etter. Men da vet jeg hvorfor. Må prøve på det igjen. Var deilig å kjenne pikken hans inni meg mens han kom. Tror det forsterket orgasmen min. 

Neste gang du får orgasme, prøv å hold et par fingre inni deg. Så får du selv kjent hvordan sammentrekningene er.

K41

Anonymkode: 00109...3f5

• Liker 2
Skrevet

Det kommer litt an på hva slags orgasme jeg får. Hvis jeg får en ren klitoris-orgasme, merker han ikke til noe sammentrekninger i skjeden. 

(Men han kommer likevel av å se meg komme.) 💜

• Liker 4
Skrevet
Fioljenta skrev (2 timer siden):

(Men han kommer likevel av å se meg komme.) 💜

Haha, så artig å se at det er flere som sliter med dette... huff og mmmh, lager hun for mye godlyd og viser med kroppspråk at hun kommer... er det nok til å få meg til å komme også... Nå blir jeg ekstremt tent av lyder da😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...