Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp opplevd at en venninne snudde ryggen til meg etter en turbulent tid. Jeg har analysert og vært paranoid. Følt at jeg er et forferdelig menneske.

Men sannheten er: Nei, det er jeg ikke! 

For jeg er verdifull. Jeg fortjener en venninne som tar opp ting på en ordentlig, real måte. Jeg fortjener en som er ærlig. Ekte. Inkluderende.

Ja, jeg har gjort feil jeg også! Men vi er bare mennesker. Vi kan snakke om det, tilgi og gå videre.

Noen ganger sier og gjør jeg ting jeg ikke burde. Men jeg holder det ikke mot folk. Jeg skjønner at vi er bare mennesker, som kommer til å fortsette å gjøre feil.

Derfor har jeg ikke plass til en som ikke har rom for det i hjertet sitt, og som oppfører seg så dårlig mot meg uten å forklare hva hun mener at jeg har gjort feil. I stedet vil hun ikke se meg på en stund. 

Sannheten er at jeg har en skikkelig lykkefølelse nå! Skjønner plutselig betydningen av «good riddance». Hun har vært en negativ energi i livet mitt, og nå føler jeg at jeg faktisk har et bedre liv uten henne. 

Så alle som føler seg usikre på venner, kutt de ut! Da frigir du tid og energi til andre venner❤️

Ville bare dele dette! Hadde behov for å shout it out 🤩

Anonymkode: 0ba3f...2f1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i alle mine venner❤️ som akkurat som meg selv, har sterke og svake sider.

Skjønt du har en god følelse nå

Anonymkode: 491f1...638

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er glad i alle mine venner❤️ som akkurat som meg selv, har sterke og svake sider.

Skjønt du har en god følelse nå

Anonymkode: 491f1...638

Viktig å ta venner med det gode og dårlige, akkurat som man selv er 🥰

Anonymkode: 0ba3f...2f1

• Liker 2
  • 5 uker senere...
Skrevet

Særlig...

Anonymkode: 2a8ec...627

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...