AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Del Skrevet 27. desember 2020 Spist masse alt fra julemat, kakao, kaker, snop, chips og sjokolade. Fra lille julaften til i dag. I morgen igjen og så er det jobb igjen og full skjerpings. Føler jeg har gått opp mange kilo. Håper ikke det. Hadde noen kilo for mye fra før. Vil ned mellom 6-8 kg til sommeren ihvertfall. Anonymkode: bd7fa...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Del Skrevet 27. desember 2020 Bra! Lykke til! Realistisk mål! Anonymkode: fabe5...412 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bra! Lykke til! Realistisk mål! Anonymkode: fabe5...412 Tusen takk. Så koselig med kommentar på innlegget mitt. Setter pris på! Anonymkode: bd7fa...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Del Skrevet 27. desember 2020 Om det er noen trøst så har jeg gjort det samme. Anonymkode: f22f6...2d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om det er noen trøst så har jeg gjort det samme. Anonymkode: f22f6...2d0 #metoo Anonymkode: c0a4b...f22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2020 #6 Del Skrevet 27. desember 2020 Det er en tid for alt. Nå koser vi oss med måte (!) og så går det seg til igjen utpå nyåret. Man trenger ikke å være irritert på seg selv mens man spiser, for da blir det jo ikke et godt måltid. Trenger ikke å stå med stoppeklokke og dato i almanakken og må holde hendene rundt strømførende straffegjerde hvis man ikke er "flink nok" og gjør alt som om en var en maskin. Det trenger ikke å være slik. Nå er det romjul og en kan jo bremse litt hvis inntaket er for stort, men fremdeles nyte måltider og spesialiteter, for hverdagen kommer fort nok og varer veldig lenge. Jeg mener helhjertet at man ikke skal praktisere #matskam i denne tiden. Glede seg skal en i romjulen. Kose seg skal en i vintermørket. Med måte om en må. Så kommer alt tilbake til normalen og trening og alt står og venter på oss. Nyt og lev, denne korte tiden før januar står på almanakken. Det syns jeg. ....mens regnet pisker hardt mot alle ruter og virkelig åpner slusene med restvann der oppe. Tar det aldri slutt det her? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 27. desember 2020 #7 Del Skrevet 27. desember 2020 Du er ikke alene om det😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om det er noen trøst så har jeg gjort det samme. Anonymkode: f22f6...2d0 Jeg også Anonymkode: 68c9c...426 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Del Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Spist masse alt fra julemat, kakao, kaker, snop, chips og sjokolade. Fra lille julaften til i dag. I morgen igjen og så er det jobb igjen og full skjerpings. Føler jeg har gått opp mange kilo. Håper ikke det. Hadde noen kilo for mye fra før. Vil ned mellom 6-8 kg til sommeren ihvertfall. Anonymkode: bd7fa...c44 er i samme situasjon...har til og med tatt noen twist rett etter frukosten. Føler meg oppblåst og ekkel. Er 170 og veg 75kg....vil ikkje gå opp til 90 igjen.Til meir sukker jeg spiser, til meir tenker eg på det...Fra i morgen må eg ta meg sammen....spise daddel og klementin til kaffien heller. Lykke til Anonymkode: 1896d...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå