AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 En bekjent mann i selskapet tittet veldig på strømpene jeg hadde på julaften, spes da jeg tok på skoene. Da vi skulle dra og jeg tok på meg de høyhælte skoene, kikket denne personen veldig. Ble han i overkant ivrig? Type sko med stropper oppover og rutete svarte strømper hadde jeg. Anonymkode: e0a0d...2e2
Nicathv Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ble han i overkant ivrig? Anonymkode: e0a0d...2e2 Vi vet ikke, vi var ikke der. Mange menn tenner på damebein og/eller føtter, som du helt sikkert vet. Skjønner ikke helt hva du vil med denne tråden? 22
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Nicathv skrev (2 minutter siden): Vi vet ikke, vi var ikke der. Mange menn tenner på damebein og/eller føtter, som du helt sikkert vet. Skjønner ikke helt hva du vil med denne tråden? Hvorfor tenner menn på føtter? Bare litt rart for meg. Og gjerne med høyhælte sko....😄 Anonymkode: e0a0d...2e2 1
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor tenner menn på føtter? Bare litt rart for meg. Og gjerne med høyhælte sko....😄 Anonymkode: e0a0d...2e2 Hvorfor har du høyhælte sko og rutete strømper?
Nicathv Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor tenner menn på føtter? Bare litt rart for meg. Og gjerne med høyhælte sko....😄 Anonymkode: e0a0d...2e2 Det er det ingen som vet helt sikkert. Menneskelig seksualitet er komplisert. Hvis du gjør et kjapt googlesøk finner du mange forsøk på å forklare det fra folk som har bedre peiling enn oss random forumfolk https://www.google.com/search?q=why+do+men+find+feet+attractive Endret 27. desember 2020 av Nicathv 1
Bamseklemmer Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): En bekjent mann i selskapet tittet veldig på strømpene jeg hadde på julaften, spes da jeg tok på skoene. Da vi skulle dra og jeg tok på meg de høyhælte skoene, kikket denne personen veldig. Ble han i overkant ivrig? Type sko med stropper oppover og rutete svarte strømper hadde jeg. Anonymkode: e0a0d...2e2 Haha toillmus, du vet nok nøyaktig hva som får en mann til å stivne i noen sekunder, må du bøye deg for å knytte og tar deg god tid også... er det fare for at det er andre ting som stivner også... Jeg tenner ikke direkte på strømpene og skoa, men hvis jeg ser du gjør det med hensikt sier det kabooom, så starter fantasiene... noen ganger skryter jeg av klestilen din🤭
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 Det hadde jeg gjort også, i allefall smugtitta😍😇 Men lagt merke til at kvinner som får sine ben beglodd trekker de litt til seg eller tar på skoene. Anonymkode: d912e...287
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Haha toillmus, du vet nok nøyaktig hva som får en mann til å stivne i noen sekunder, må du bøye deg for å knytte og tar deg god tid også... er det fare for at det er andre ting som stivner også... Jeg tenner ikke direkte på strømpene og skoa, men hvis jeg ser du gjør det med hensikt sier det kabooom, så starter fantasiene... noen ganger skryter jeg av klestilen din🤭 Han så bare på tærne mine, å tenkte der og da at det var noe han la merke til. Han stivnet liksom til😅 Så gikk han inn på do rett etterpå, men var nok ikke for å ta en kjapp en. Det stod flere rett utenfor. Anonymkode: e0a0d...2e2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 Alterego666 skrev (8 timer siden): Hvorfor har du høyhælte sko og rutete strømper? Ikke rutete strømper. Tynne svarte strømper men mønsteret var med hull/ruter. Høyhælte sko bruker jeg ofte. Anonymkode: e0a0d...2e2
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2020 #10 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke rutete strømper. Tynne svarte strømper men mønsteret var med hull/ruter. Høyhælte sko bruker jeg ofte. Anonymkode: e0a0d...2e2 Spørsmålet var hvorfor går du med dette? Jeg vil tro at du pyntet deg, og da er det vel fint at noen legger merke til det?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 Alterego666 skrev (3 minutter siden): Spørsmålet var hvorfor går du med dette? Jeg vil tro at du pyntet deg, og da er det vel fint at noen legger merke til det? Joda, bare et kompliment det. Naturlig å pynte seg også på julaften. Men det var da jeg tok på meg skoene, la merke til at han kikket så på skoene (tærne,) og nettopp det jeg ville ha svar på. Vet ikke om det var negativt eller positivt? Visste faktisk ikke at skoene/tærne kunne tenne en mann. Han forsvant rett inn på do iallefall🤭 Anonymkode: e0a0d...2e2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 Beinene????? Anonymkode: e7774...ed6 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #13 Skrevet 27. desember 2020 Kan jo hende han er ortopedisk kirurg og så for seg jobben han kom til å få om noen år med å operere dameføtter som er ødelagt av høyhælte sko? Anonymkode: 1058a...faa 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #14 Skrevet 27. desember 2020 Du tok på deg skoene da du skulle dra? Da du kom mener du vel. Anonymkode: e7774...ed6 1
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2020 #15 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, bare et kompliment det. Naturlig å pynte seg også på julaften. Men det var da jeg tok på meg skoene, la merke til at han kikket så på skoene (tærne,) og nettopp det jeg ville ha svar på. Vet ikke om det var negativt eller positivt? Visste faktisk ikke at skoene/tærne kunne tenne en mann. Han forsvant rett inn på do iallefall🤭 Anonymkode: e0a0d...2e2 Det er vel opp til enhver især om man liker å bli sett på. Når man pynter seg er det gjerne for å bli sett, slik er hvertfall jeg. At han går på do trenger ikke være signifikant. Det blir jo noen besøk i løpet av en julaften.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #16 Skrevet 27. desember 2020 Dette er ikke rakettforskning. Han så på beina og føttene dine. Likte det han så. Seksualdriften hans slo inn, og mannens hjerne begynte umiddelbart å fantasere om å knulle deg. Enkel mannlig biologi. Anonymkode: e567d...456 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #17 Skrevet 27. desember 2020 Dette er ikke skrevet av en kvinne. Anonymkode: e7774...ed6 10
Bamseklemmer Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han så bare på tærne mine, å tenkte der og da at det var noe han la merke til. Han stivnet liksom til😅 Så gikk han inn på do rett etterpå, men var nok ikke for å ta en kjapp en. Det stod flere rett utenfor. Anonymkode: e0a0d...2e2 Tær kan jo også være sexy, jeg tenker ofte at velstelte tær gir et utrykk at alt det andre også er velstelt... tankene begynne å svirre... Han måtte sikkert tappe av litt overskudd, menn kan bli gule øyne av for mye trykk😂. At det sto kø utenfor bevitner jo bare at det er flere menn som tenner på det samme,...
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Tær kan jo også være sexy, jeg tenker ofte at velstelte tær gir et utrykk at alt det andre også er velstelt... tankene begynne å svirre... Han måtte sikkert tappe av litt overskudd, menn kan bli gule øyne av for mye trykk😂. At det sto kø utenfor bevitner jo bare at det er flere menn som tenner på det samme,... Hehe, nei det var når vi skulle dra. Så stod alle i gangen. Han kom litt på meg og kikket skikkelig på tærne eller de høyhælte skoene mine som da er ganske åpne. Så gikk jeg og han gikk inn på do, så måtte vente litt på han Han skulle sitte på med meg. Til dere andre, jeg er kvinne😊 Anonymkode: e0a0d...2e2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det hadde jeg gjort også, i allefall smugtitta😍😇 Men lagt merke til at kvinner som får sine ben beglodd trekker de litt til seg eller tar på skoene. Anonymkode: d912e...287 Liker du også føttene? Det er jo strømper på de. Og hva er sexy med de? 😅 Tror kanskje det car skoene han likte. Merkelig han fortet seg på do. Han fikk kanskje en bul i buksa. ,) Anonymkode: e0a0d...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå