Gå til innhold

Kjenner man egentlig en seksuell tiltrekning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Situasjonen rundt bordet;

Hvis man er lysten på en person og man merker en slags kjemi i luften, der man egentlig vil se på hverandre (men man gjør det ikke). Det kribler noe voldsomt. Blikket holdes når man snakker, fniser, ser lurt på hverandre. Jeg blir varm.. 

Ingen sier noe, men man merker det bare. Er det sånn? Eller er jeg bare innbilsk? 

Kvinne på hele 34!

Anonymkode: dd6a7...5be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet (endret)

Tja! Ja og nei. 

Sin egen tiltrekning/tenning mot noen merker man selvsagt, men jeg tror man skal være litt varsom med å gå ut fra at slikt er gjensidig. 

Jeg har opplevd at mange har bommet på slikt. Ovenfor meg noen ganger, men også at man kommer i en fæl klemme der man kjenner begge to, hvor ene er overbevist om at det er gjensidig kjemi og andre har merket seg oppmerksomheten, men liker den ikke. 

Å merke, men ikke like at noen tydelig er tiltrukket av deg resulterer ofte også i sky og urolige blikk, at man reagerer sterkt på berøringer og blir litt unaturlig og urolig i nærheten av vedkommende. 

Ganske likt som om det hadde vært gjensidig egentlig. Iallefall avvikende oppførsel nok til at det kan tolkes som at det er gjensidig, når noen ønsker veldig å tolke det slik. 

Likevel ja, ofte merkes det jo, og det er gjerne innledning til noe. Akkurat derfor man etterhvert ber personen ut og så videre. 

Bare kjipt at å merke og ikke like det når noen gir deg slike tegn er villedende likt at det er gjensidig. Det er en fallgruve. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Skrevet

Fyrene gjør det hurtig klart hvis det er gjensidig. 

Skrevet
Trolltunge skrev (4 timer siden):

Tja! Ja og nei. 

Sin egen tiltrekning/tenning mot noen merker man selvsagt, men jeg tror man skal være litt varsom med å gå ut fra at slikt er gjensidig. 

Jeg har opplevd at mange har bommet på slikt. Ovenfor meg noen ganger, men også at man kommer i en fæl klemme der man kjenner begge to, hvor ene er overbevist om at det er gjensidig kjemi og andre har merket seg oppmerksomheten, men liker den ikke. 

Å merke, men ikke like at noen tydelig er tiltrukket av deg resulterer ofte også i sky og urolige blikk, at man reagerer sterkt på berøringer og blir litt unaturlig og urolig i nærheten av vedkommende. 

Ganske likt som om det hadde vært gjensidig egentlig. Iallefall avvikende oppførsel nok til at det kan tolkes som at det er gjensidig, når noen ønsker veldig å tolke det slik. 

Likevel ja, ofte merkes det jo, og det er gjerne innledning til noe. Akkurat derfor man etterhvert ber personen ut og så videre. 

Bare kjipt at å merke og ikke like det når noen gir deg slike tegn er villedende likt at det er gjensidig. Det er en fallgruve. 

Ja, tenker på en veldig diskrét måte rundt et bord med flere personer. For eks så prater man mer med vedkommende man liker, kikker deg dypere i øynene, av og til kikker man på hverandre uten at noen har sagt noe. Da blir det ofte litt pinlig rett etterpå, men begge forstår det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...