Gå til innhold

Er det innafor å bade i dette på badeland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var dessverre i en ulykke for noen år siden og venstre side av arm og bein og hele siden ble skadet (brent) så jeg har stygge arr, jeg klarer ikke å være komfortabel med å vise hud. 

Men jeg har 2 små som gjerne vil at Mamma også skal bli med i badeland og har nå tenkt å prøve å ta det steget, men jeg klarer ikke å gå i bikini eller bare en badedrakt der, så er det innafor og kjøpe en badedrakt med armer og så ha en knelang badeshorts over? Vil jeg bli sett på som en galning der inne 😔

Screenshot_20201227_005327.thumb.jpg.e27fd41dbb3d4c5f4d7127d11ff975ad.jpgScreenshot_20201227_005424.thumb.jpg.ebc678bc8ca95473315797d7df30f7ec.jpg

Anonymkode: 430a8...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kommer til å bli sett på endel ekstra med begge de greiene der. Antakelig mer enn om du har en vanlig badedrakt. 
Samtidig vil nok de fleste ikke bry seg.. 

Anonymkode: 69a14...c87

• Liker 19
Skrevet

Fin badedrakt. Om jeg hadde sett noe sånt, ville jeg ikke tenkt noe mer enn «Lurer på hvor de selges?»

Anonymkode: c44db...ddc

• Liker 10
Skrevet

Ja det syns jeg! Bedre å dekke seg litt til å faktisk gå å bade med barna enn å ikke tørre. Du er nok pen som du er uansett, men er nok ikke så lett å se selv alltid. 

• Liker 13
Skrevet

De finnes jo badedrakter ala det du vil sette sammen, og folk bader jo i burkini. Selvsagt kan du bade i det der 😊

Screenshot_2020-12-27-01-00-52-431_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: a0826...6f0

• Liker 15
Skrevet

Så klart er det helt innafor. Kanskje jeg ville valgt en sort shorts over istedenfor blå bare så det matcher litt. 

Anonymkode: 610c8...391

• Liker 9
Skrevet

Jo, det er jo det. Men det er ikke innafor å lære barna sine at man skammer seg over kropp. Så nedskaler egen såret stolthet, få kroppen ut i offentligheten og lær barna at om man ikke tenker å leve av å selge utseendet sitt så er kropp funksjon, og man er stolt av den. På med bikinien, Ts. Skjerpings.

Anonymkode: 7f4b9...dfe

• Liker 13
Skrevet

Ser ikke problemet, kanskje noen vil se en ekstra gang på deg men det går helt fint å bade i det der.

Men jeg og slår et slag for å bade som du er, med arr og det hele, det er jo en del av deg. Men er du ikke komfortabel med det så er du ikke det. Kanskje du blir det til slutt :) 

• Liker 8
Skrevet

Helt innafor. Viktigste er at du lar ulykken begrense deg minst mulig. Ser mange ungjenter som har på kort sykkelshorts og en tilsittende t-skjorte. De er vel lei av at gutta kan gå i lange shortser som dekker private kroppsdeler godt, imens de liksom skal gå med alt på utstilling.

Anonymkode: b5f84...1f3

• Liker 12
Skrevet

Litt of topic, men hvor er badedrakten fra? Har ødelagt en arm med selvskading og ikke badet (bortsett fra alene sent på kveld) på flere år..

Anonymkode: 6dc0e...484

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt innafor. Viktigste er at du lar ulykken begrense deg minst mulig. Ser mange ungjenter som har på kort sykkelshorts og en tilsittende t-skjorte. De er vel lei av at gutta kan gå i lange shortser som dekker private kroppsdeler godt, imens de liksom skal gå med alt på utstilling.

Anonymkode: b5f84...1f3

Mange unge, både gutter og jenter som driver med selvskading, da er lårene en ypperlig plass for der er det jo sjelden noen ser. Så det er nok derfor du ser mange som går med lange shortser.

Anonymkode: 2a3a1...e5b

Skrevet

På tide å klare å gi f... i arrene og gå i badeland med ungene uten å bry deg. Om noen glaner, så la dem gjøre det. Ikke la de arrene begrense tilværelsen i det hele tatt. Dette kan være en god begynnelse for å bi komfortabel, slik at du kan leve resten av livet uten komplekser for arrene.

• Liker 2
Skrevet

Den langarma badedrakta var rå stilig hvertfall. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Fin badedrakt. Om jeg hadde sett noe sånt, ville jeg ikke tenkt noe mer enn «Lurer på hvor de selges?»

Jeg også! Hvor er badedrakten fra, ts?

Anonymkode: c549d...faa

Skrevet

C K ? 
Calvin Klein?

Skrevet

0C19D674-2495-4667-859F-8320D7556FB4.thumb.png.63d147df67768b48dd6709abee977838.png

Veldig fin, og på tilbud nå. 

Anonymkode: 67402...a79

• Liker 2
Skrevet

Men du kommer vel til å være uti vannet mesteparten av tiden? Og i dusjen må man uansett være avkledd. Jeg hadde heller spart de pengene, dyr var den også. Men det er selvsagt lett for meg å si da :)

Folk der ute mangler en arm, en pupp eller et øye, noen har ikke hår, har masse kviser, føflekker og arr alle mulige steder. Hva hadde du selv tenkt om du så noen med arr tilsvarende dine på kroppen? Jeg kan bare ikke tenke meg en eneste negativ tanke, hadde lurt mer på hva som var greia med alle klærne. 

Skrevet

Ja shortsen er bestilt i sort, og badedrakten er i sort, bildet var bare for å illustrere, det er så mye vanskeligere enn å bare tenke gi f, liksom, mannen min er den som prøver å få meg til å dra sier at jeg ikke må tenke på det at jeg er veldig fin osv osv men jeg klarer det bare ikke, det er sårt og jeg bare er ikke klar for det.

Men takk for alle fine mld. 

Den er forresten fra CV ja på zalando. 

Ts

• Liker 4
Skrevet

Hadde overhodet ikke tenkt over det :) ha på deg det du er komfortabel i og kos deg i badeland. 

• Liker 2
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (10 minutter siden):

Hadde overhodet ikke tenkt over det :) ha på deg det du er komfortabel i og kos deg i badeland. 

Det som gjør meg litt urolig er at jeg tror folk vil dømme basert på at jeg er "utlending" når det kommer til ansiktet og hudfarge, selvom jeg ikke kunne vært mere Norsk siden jeg ble adoptert som 2 mnd gammel. 

Så vil kanskje folk tro at det er pga noe religion osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...