smil Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Tenkte å bake skolebrød eller solboller i dag, men så har jeg ikke vaniljekrem. Jeg har ferdig vaniljesaus. Går det an å gjøre noe med den?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 Freia vaniljesaus kan brukes som vaniljekrem ,bruk halv mengde melk !111
smil Skrevet 10. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2005 Takk for tipset, men saken er at jeg har helt ferdig vaniljesaus. Ikke pulver altså...
Gjest Lompa Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Hmmm, da tror jeg du kan jukse hvis du har kremfløte. bare pisk krem og bland med vaniljesausen. Er ikke helt sikker, men tror det. Aaaarkaaanaaaa?
Arkana Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Noen som ropte? Lompa har helt rett, du kan piske fløte til krem og blande med vaniljesausen.
Brunhilde Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 Hmmm, da tror jeg du kan jukse hvis du har kremfløte. bare pisk krem og bland med vaniljesausen. Er ikke helt sikker, men tror det. Aaaarkaaanaaaa? ← Noen som ropte? Lompa har helt rett, du kan piske fløte til krem og blande med vaniljesausen. ← Og hvordan vil dette bli når bollene er ferdigstekt? De skal da vitterlig stekes med eggekrem i, den skal ikke danderes over etterpå? Litt sent svar, men jeg ville laget eggekrem selv fra bunnen av - lett å lage og mye bedre smak enn ferdigkjøpt...
Arkana Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 Ja, det har du sannelig rett i. Så ikke at de skulle stekes. Da ville jeg kanskje varmt sausen og brukt maisenna for å tykne den?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 bruker ferdig vaniljekrem fra tine jeg!!!!
Brunhilde Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Ja, det har du sannelig rett i. Så ikke at de skulle stekes. Da ville jeg kanskje varmt sausen og brukt maisenna for å tykne den? ← Var inne på samme tanken, men som sagt, ville nok heller laget eggekrem fra bunnen. bruker ferdig vaniljekrem fra tine jeg!!!! ← Du om det - hjemmelaget eggekrem er og blir best - syns jeg!
Arkana Skrevet 10. august 2005 #10 Skrevet 10. august 2005 Ja, jeg ville også laget selv. Men det er jo ikke alltid man har egg, fløte, vaniljestenger o.l.
Kristin Skrevet 10. august 2005 #11 Skrevet 10. august 2005 bruker ferdig vaniljekrem fra tine jeg!!!! ← Jeg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå