AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Hei, jeg lurte på om pakker fra nelly.com er diskre eller ikke når de kommer i posten. Vurderer å bestille et par ting, blant annet et lite leketøy😅, men er veldig usikker. Har ikke lyst på den pinlige situasjonen ved posten, om de kan se hva som er inni pakken. Spesielt med tanke på at jeg ser ung ut. Setter veldig stor pris på svar.😊 Anonymkode: cc86c...6f6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Nei ingen kan se hva som er inni pakken, men det står på esken at det er fra Nelly. Men Nelly har jo alt av klær, sko osv, så det burde ikke være et problem. Anonymkode: 08c4d...862
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Står som regel Nelly på, men er da ingen som vet hva du kjøper der så hvorfor er du så bekymra.. jeg tror heller ingen bryr seg om hva du kjøper uansett. Anonymkode: 3654e...632
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Det er som regel svart pakke, men ser så klart ikke hva som er innvendig, er vel ingen som har gjennomsiktig pakker ? Anonymkode: 3654e...632
Jdz Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 Ganske nøytral med unntak av et stort bilde av innholdet på den ene siden av pakken og ordet GUMMIKUK med store fonter på den andre siden. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå