Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 I går var jeg på besøk hos exen og da fikk så klart kattungen han masse oppmerksomhet av meg! Plutselig ble han helt rabiat og begynte å suge på skulderen/armhulen min og klorte som katter gjør på puter når de koser seg, malte og oppførte seg helt rart! Så tok jeg han vekk og satte han på gulvet, men her var det ingen bønn, han SKULLE ha "melk" hvor nå enn han finner det i skulderen min! jeg er jo ikke mamman hans! Er dette normalt for puser? Han er iallfall født rundt 17 mai, hvis det har noe å si.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 ok, begynte på å lure på om den lille nissen var blitt gal! Han spiser ikke på eierene sine da eller noen andre han har kost med :-S
Dagoberta Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Det er særlig vanlig hvis de flytter fra mamman sin tidlig. Søsteren min hadde en gang en katt som var fæl til å sutte, han ble bare hetende Pervokatten, for han hadde det med å snike seg under dyna til folk for å sutte på lårene deres
MiniMjau Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 Ja, ingen fare her. Noen katter er sånne suttekatter. Kan være pga fortidlig tatt fra moren. De må være 12 uker gamle før de blir omplassert.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 han ble vel tatt fra moren siste dag av quarten, i juli altså. Kanskje litt tidlig? huff for pervopus men den er jo så søt også når den oppfører seg så rabiat!
Kristin Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Når jeg var liten hadde jeg en katt som elsket å krype oppi sengen min, legge seg på puta. Og sutte på nakkehåret mitt... Våkna på datten... og der lå han..kosa seg verre...
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 Tatt fra mamman sin allerede? Min pus også pleide å sutte på ting når han koste seg,men vi fikk ham da han bare var sju-åtte uker, og i ettertid har jeg skjønt at det var altfor tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå