Måneskinn Skrevet 30. desember 2020 #61 Del Skrevet 30. desember 2020 Jeg er invitert bort, men vet ikke helt om jeg vil. Har ikke hørt noe om opplegget, hvor det skal være og om vi skal spise sammen eller ikke. Syns nå det er litt rart dagen før "festen"... Ellers har jeg en mor på sykehuset så skal besøke henne og etter det tror jeg at jeg bare går i kirken om mulig, og så hjem. Vil bare ha dette året over uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #62 Del Skrevet 31. desember 2020 Samme som alltid. Drikke vin (😱😱😱) , spise kalkun, se «the Holiday», se fyrverkeri og passe på kattene våre . Anonymkode: 197a1...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #63 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 0.09): Føler med deg😭 ts Anonymkode: 1b15e...c53 Det er bare trist ass.. 😂 Anonymkode: b022b...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #64 Del Skrevet 31. desember 2020 Blir egentlig en tradisjonell nyttårsfeiring her. Vi er fire venner som skal spise kalkun og drikke masse godt slik vi alltid gjør, men jeg føler egentlig ikke for å feire i år. Corona, og nå raset i Gjerdrum er bare tragisk. Hele dette året har vært tragisk. Jeg ser frem til en sammenkomst med gode venner, men jeg tror nok ikke vi skåler for det nye året slik vi gjorde for et år siden. Anonymkode: 7164a...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. desember 2020 #65 Del Skrevet 31. desember 2020 13åringen og jeg blir hjemme mens Husets Herre er på jobb. Vi har ingen planer, smågodt og film kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #66 Del Skrevet 31. desember 2020 Nyttårsaften er ikke noen festdag for meg. Aldri vært det, selv når jeg var yngre. Setter pris på ro, ettertanke, refleksjon denne dagen Alene, og føler det er godt. Skal rydde litt, vaske noen klær, bytte ut blomster. Føle at møter det nye året med ny frisk? Lagd meg god lunch nå, skal ut og gå en tur etterpå. Spille litt på switch senere. Ha på fin musikk. Se noen årskavalkader på tv. Ringe noen venner/slektninger som bor langt unna. Utpå kvelden ser jeg vanligvis film og strikker litt. Fester tråder og avslutter div strikketøy som har blitt liggende ferdig strikka, men ikke ferdig fiksa. Har god mat og snacks selvfølgelig. For meg kjentes alltid nyttårsfester falskt. Opphauset feiring? Anonymkode: f0066...b72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #67 Del Skrevet 31. desember 2020 Middag med mann, barn, min bror og hans familie og vår far. Vi blir 10 til sammen. Anonymkode: 878fa...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #68 Del Skrevet 31. desember 2020 Sitte hjemme og prøve å roe kolikkbabyen min og få den til å sove🎉 Anonymkode: 86add...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moon_child Skrevet 31. desember 2020 #69 Del Skrevet 31. desember 2020 2020 har vært et jævlig år og 2021 ser ikke ut til å bli noe bedre. Hva er det å feire egentlig? Håper mange holder seg hjem og ikke bidrar til mer smittebølge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #70 Del Skrevet 31. desember 2020 Skal være hjemme. Alene Koselig det. Anonymkode: fd90a...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #71 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nyttårsaften er ikke noen festdag for meg. Aldri vært det, selv når jeg var yngre. Setter pris på ro, ettertanke, refleksjon denne dagen Alene, og føler det er godt. Skal rydde litt, vaske noen klær, bytte ut blomster. Føle at møter det nye året med ny frisk? Lagd meg god lunch nå, skal ut og gå en tur etterpå. Spille litt på switch senere. Ha på fin musikk. Se noen årskavalkader på tv. Ringe noen venner/slektninger som bor langt unna. Utpå kvelden ser jeg vanligvis film og strikker litt. Fester tråder og avslutter div strikketøy som har blitt liggende ferdig strikka, men ikke ferdig fiksa. Har god mat og snacks selvfølgelig. For meg kjentes alltid nyttårsfester falskt. Opphauset feiring? Anonymkode: f0066...b72 Refleksjon ja....Spesielt i år. Vi har nok lært ganske mye i 2020. Anonymkode: fd90a...db9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 31. desember 2020 #72 Del Skrevet 31. desember 2020 Vi blir hjemme bare vi, første år på lenge vi ikke er samlet mange om bordet på nyttårsaften. Blir nok som en vanlig kveld, bare med en bedre middag. Akkurat passe det nå i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #73 Del Skrevet 31. desember 2020 I dag er jeg alene, og det er helt i orden. Jeg har ikke noe spesielt forhold til nyttårsaften, det er bare to ekstra fridager 😄 (Da jeg var helt ung var det ordentlig party-kveld, men det er veldig lenge siden...) Anonymkode: 46039...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #74 Del Skrevet 31. desember 2020 Ble sittende å tenke litt her - av menneskene jeg kjenner, så vet egentlig ikke av noen som skal ha fest i år? Eller samles utover de som bor sammen. Nå er jo dette et spesielt år, og nå med det jordskredet på toppen av alt, så føles det bare feil med feiring i kveld. Sånn egentlig, så ville jeg ikke blitt overraska om det mest vanlige er å ikke feste nyttårsaften? Men det ser en jo ikke i sosiale medier/aviser/på tv. Alle de som sitter hjemme hos seg selv, og ser på dagen som en vanlig dag hvor det bråker litt ekstra rundt klokka tolv de kommer ikke på nyhetene liksom Anonymkode: f0066...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #75 Del Skrevet 31. desember 2020 Skal på middag til mamma klokken 4. Hjem innen klokken 6. Så skal jeg være hjemme hele dagen alene. Mamma skal til noen venninner. Mine søsken skal til venner. Jeg blir alene, som alltid. Anonymkode: c782c...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2020 #76 Del Skrevet 31. desember 2020 Hjemme med strikketøy og TV/streaming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 31. desember 2020 #77 Del Skrevet 31. desember 2020 Vi skal være hjemme, spise god mat også ut og se på rakettene. Får besøk av et vennepar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 31. desember 2020 #78 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nyttårsaften er ikke noen festdag for meg. Aldri vært det, selv når jeg var yngre. Setter pris på ro, ettertanke, refleksjon denne dagen Alene, og føler det er godt. Skal rydde litt, vaske noen klær, bytte ut blomster. Føle at møter det nye året med ny frisk? Lagd meg god lunch nå, skal ut og gå en tur etterpå. Spille litt på switch senere. Ha på fin musikk. Se noen årskavalkader på tv. Ringe noen venner/slektninger som bor langt unna. Utpå kvelden ser jeg vanligvis film og strikker litt. Fester tråder og avslutter div strikketøy som har blitt liggende ferdig strikka, men ikke ferdig fiksa. Har god mat og snacks selvfølgelig. For meg kjentes alltid nyttårsfester falskt. Opphauset feiring? Anonymkode: f0066...b72 For et fint innlegg, hørtes koselig ut😊 nyttår er oppskrytt, skjønner ikke alle de som bare mååååå feste denne kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hennika Skrevet 31. desember 2020 #79 Del Skrevet 31. desember 2020 Joggebukse og en deilig genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 31. desember 2020 #80 Del Skrevet 31. desember 2020 Er hos noen venner, vi blir fire stk som skal ha det kjekt i sammen. Men god mat og drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå