Gå til innhold

Menn sier så mye dumt. Han jeg dater sa noe dumt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt kjent med en fyr og datet han i en måneds tid nå. I dag snakket vi i tlf og jeg sa til han at han kanskje etterhvert kan møte noen veninner av meg, på tull sa jeg derfor "bare håper du ikke kommer til å like de på den måten, fordi jeg har veldig pene single veninner" (har opplevd at eksen min før ble veldig begeistret for veninnene mine) og svaret jeg fikk fra han i all seriøsitet var "vel aldri si aldri"........ 

Kom med en unnskyldning og sa jeg måtte legge på. Nå sitter jeg med en uggen følelse. Han sa etterfulgt med "men når jeg finner noen jec liker så trenger du ikke bekymre deg".... 

Jeg er irritert ovet det utsagnet "vel aldri si aldri" etter lange fine samtaler hvor jeg fikk en god følelse rundt han sittrr jeg med en følelse nå. Av å ikke snakke med han igjen og bare si vi ikke passer sammen. Trldde virkelig jeg hadde funnet en ordentlig snill og god person, han har sagt så mye positivt om meg og ønsket så gjerne oss. 

Anonymkode: 7dd41...6c8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen menn er idioter! Jeg kunne skrevet bok om alle de gangene min kjæreste har sakt noe dumt, som ligner på det din sa til deg.. skjønner egentlig ikke hvorfor vi kvinner gidder. Kvinner uten menn lever lenger, skjønner hvorfor😅

Anonymkode: 6aaf1...ad5

• Liker 11
Skrevet

Kanskje han svarte tull med tull? 🤔

Anonymkode: b47fe...b1c

• Liker 39
Skrevet

Han sa det bare på tull, og fulgte opp med ikke bekymre deg, så ville latt det fare :)

Anonymkode: e5c88...c3c

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje han svarte tull med tull? 🤔

Anonymkode: b47fe...b1c

Nei han svarte på det helt seriøst to ganger til og med. Prøvde jeg å spørre hvorfor han sa som han gjorde prøvde han å unngå det, sa han ikke visste og var sliten..... Derfor. 

• Liker 1
Skrevet

Denne ba du om sjøl TS! 
Du slenger ut en sånn halvveis fleip, halvveis  alvor-kommentar ? Han blir jo tatt litt på senga og svarer litt på samme måte tilbake . 
Hva ville du frem til egentlig ? 
At han skulle si at han aldri i verden skulle se på en annen dame igjen etter han ble kjent med deg ? 
Dette blir det bare styr av om du fortsetter Åå samme måten 

Anonymkode: 07191...dec

• Liker 49
Skrevet

Men kjære deg. Her synes jeg ikke han sa noe værre enn du.

• Liker 30
Skrevet

Denne ba du om sjøl TS! 
Du slenger ut en sånn halvveis fleip, halvveis  alvor-kommentar ? Han blir jo tatt litt på senga og svarer litt på samme måte tilbake . 
Hva ville du frem til egentlig ? 
At han skulle si at han aldri i verden skulle se på en annen dame igjen etter han ble kjent med deg ? 
Dette blir det bare styr av om du fortsetter Åå samme måten 

Ja da ba jeg vel om det selv da. Greit nok. Men med en ordrtlig mann ville jeg forventet å bare fått en kommentar tilbake som "det kommer jeg ikke til å gjøre, så ikke bekymre deg" ikke " vel aldri si aldri". Man må fakts

• Liker 5
Skrevet

Denne var din feil. Du prøvde å fleipe med noe du er usikker på. Han fleipet tilbake. Du tok det seriøst. 

Anonymkode: 0b5a3...6bc

• Liker 22
Skrevet

Ja da ba jeg vel om det selv da. Greit nok. Men med en ordrtlig mann ville jeg forventet å bare fått en kommentar tilbake som "det kommer jeg ikke til å gjøre, så ikke bekymre deg" ikke " vel aldri si aldri". Man må fakts

Man må faktisk noen ganger spørre spørsmål for å se hvor man har noen eller hvordan person man har å gjøre med 

• Liker 7
Skrevet

Han tråkka i salaten med den kommentaren der ja. Det er jo sånne ting vi damer kan si til menn for å shit-teste de. Han bestod ikke testen. Han plumpa ut med det magefølelsen hans sier; at dersom han ser mulighet for å finne noen bedre enn deg, kommer han til å gripe sjansen, også om det skulle være ei blant venninnene dine. Har skjedd mange ganger før det, at menn er opportunister. 

Anonymkode: be408...e7a

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne var din feil. Du prøvde å fleipe med noe du er usikker på. Han fleipet tilbake. Du tok det seriøst. 

Anonymkode: 0b5a3...6bc

1) Vi har TS her, hun innrømmer at hun fleipet.

2) Vi har ikke denne mannen her. Vi VET INGENTING om han fleipet eller var seriøs. 

Anonymkode: be408...e7a

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker som deg at det er noe litt uggent her. Han burde sagt det aldri kom til å skje og at han ikke har øyne for andre enn deg. 

Har han vært veldig på, intens mot deg? Mye komplimenter? Jeg har bare vibber for slikt, sile ut menn som er så betatt av damer generelt at de til slutt går over noen grenser ifht andre damer når dere har vært sammen en stund. Får denne følelsen nå. Håper jeg tar feil. Ikke vært sammen så lenge?

Anonymkode: 8233a...4ec

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, en bør finne ut om en passer sammen ja. 
Men for meg virker det som du prøver å legge noen «feller» for han for å se om han feiler ? 
Hvorfor er du ikke åpen og ærlig og stiller noen få viktige spørsmål og lar handlingene hans tale for seg etter det? 
Jeg tror jeg hadde blitt litt irritert hvis jeg stadig vekk måtte konfronteres med noen lurespørsmål 

• Liker 11
Skrevet

Dere hadde snakket lenge og han var sliten sa du.

Kanskje ikke klart og klarte å henge helt med i samtalen.

Først fikk du ham til å foretille seg noe, så skulle han leve seg inn i det.

Ikke helt lett for ham å henge med i svingene dine?

Eller, han fikk med seg at du shit-testet han.

Det er provoserende for mange.

Kanskje han provoserte tilbake uten å tenke på konsekvensene?

Fordi han kjente seg provosert?

Anonymkode: 8b039...fc3

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt litt irritert hvis jeg stadig vekk måtte konfronteres med noen lurespørsmål 

Mange bli irriterte når de går fem på lurespørsmålene.. BUSTED!!

Anonymkode: 6aaf1...ad5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker som deg at det er noe litt uggent her. Han burde sagt det aldri kom til å skje og at han ikke har øyne for andre enn deg. 

Har han vært veldig på, intens mot deg? Mye komplimenter? Jeg har bare vibber for slikt, sile ut menn som er så betatt av damer generelt at de til slutt går over noen grenser ifht andre damer når dere har vært sammen en stund. Får denne følelsen nå. Håper jeg tar feil. Ikke vært sammen så lenge?

Anonymkode: 8233a...4ec

Han har vært veldig intens, utrolig på med masse komplimenter og alt. Vært veldig spesiell mot meg noe som gjorde at jeg følte meg veldig spesiell hos han. Trodde virkelig han var genuin og kjærlig. Han var på hele tiden om at han ønsket det ble oss mens jeg prøvde å roe ting litt ned 

Skrevet

Herregud... Du sier en slik banalt usikker ting, og det blir superkleint for han så han svarer helt dust. 

Jeg hadde sikkert sagt noe like teit, dersom mannen min hadde sagt noe tilsvarende 🤷🏼‍♀️

• Liker 13
Skrevet

Herregud - hvorfor nevnte du noe om venninnene i det hele tatt? Dette la du da helt opp til selv. 🙈 Høres jo ut som du hinter til at han heller burde date en av dem. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...