Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 12/27/2020 at 12:55 AM, AnonymBruker said:

Vi får se. Den som ler sist, ler best. 

Anonymkode: f2241...d42

Ja, det er nå sant - likevel begynner jeg å le litt allerede jeg, og føler meg rimelig trygg på at det er jeg som ler sist likevel.

Anonymkode: 01a0b...28e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uforståelig at man som kristen kan like Trump. Han er nok den presidenten med desidert færrest kristne verdier noen sinne. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jesus ble heller ikke verdsatt i tiden han levde i. Om noen hundre år vil Trump bli sett på som en martyr som tok på seg verdens lidelse.

Anonymkode: 10038...123

😂😂😂

Trump er en svindler inn til margen. Se dokumentaren på netflix.

Anonymkode: ae405...6fb

Skrevet
48 minutter siden, Stonegiant said:

Helt uforståelig at man som kristen kan like Trump. Han er nok den presidenten med desidert færrest kristne verdier noen sinne. 

Han er svært populær blandt norske evangelikere.

http://www.facebook.com/david.auke/posts/10157444941871555   

Vær ved godt mot, David! «Goliat» vil bli beseiret - og Gud kommer til å bruke Trump som Amerikas President også de neste 4 år. I det naturlige ser det nesten umulig ut nå. Og godt er det. Herren er den eneste eksperten på det «umulige» jeg kjenner. Han vil også gjøre det .

Tror mye vil skje og komme frem i lyset etterhvert! Herren er IKKE ferdig med saken!

Anonymkode: d0e45...8a6

Skrevet

Trump har gjort mye for Israel, det er derfor kristene digger han. 

Anonymkode: c1781...75e

Skrevet
Anocopy skrev (På 9.1.2021 den 0.43):

Gråter mer av at folk velger å være religiøse i 2020 - forstår det om man ble hjernevasket som barn, men er fortsatt skuffende.

Menneskeheten er skuffende.

Anonymkode: 0b26c...ae6

Skrevet

Why the Christian Right Worships Donald Trump - Rolling Stone

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Why the Christian Right Worships Donald Trump - Rolling Stone

Kanskje det er slik han blir husket av mange kristne om 50 eller 100 år.

Mye av det samme har skjedd før. Ting ser gjerne annerledes i historiens lys, og ting blir dyttet under teppet. Mange «helter» var egentlig veldig kjipe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.12.2020 den 0.46):

Kristne er så lettlurte. Skjønner ikke dere at Trump bare utnyttet kristne verdier for å få stemmer. Det finnes jo ikke noe mindre kristent enn Trump. Kvinnehater, notorisk utro, gift og skilt ørten ganger, rasist...

Anonymkode: 5a9f0...c70

Eller var det omvendt!? At Trump solgte seg både her og der og kom til makten på den måten?

Anonymkode: 91ce3...9e4

Skrevet

Kristne som gråter over det, har nok i utgangspunktet dårlige kristne verdier.

Anonymkode: 7308d...679

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller var det omvendt!? At Trump solgte seg både her og der og kom til makten på den måten?

Anonymkode: 91ce3...9e4

De kristne i USA er redd for at demokratene skal bli for mektige og kjempe mot kristne fanesaker. De ser på dem som gudløse halv-kommunister.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jesus ble heller ikke verdsatt i tiden han levde i. Om noen hundre år vil Trump bli sett på som en martyr som tok på seg verdens lidelse.

🤣

Skrevet

Jeg kan til en viss grad forstå dem. Happy holiday ( som Obama sa) klinger ikke like bra som Merry Christmas...For de som er livredde islamisering , er Trump redningen...tror de...

Anonymkode: 50ca1...f29

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Religiøse mennesker skremmer meg. Og da spesielt de radikale og praktiserende. 

Er så mange syke meninger og de lever med en ideologi som i mange tilfeller kun hører hjemme på psykiatrisk, på lukket avdeling. 

Ubegripelig at mange i 2021 lider av slike vrangforestillinger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan til en viss grad forstå dem. Happy holiday ( som Obama sa) klinger ikke like bra som Merry Christmas...For de som er livredde islamisering , er Trump redningen...tror de...

Anonymkode: 50ca1...f29

Happy Holidays er typisk flaut og politisk korrekt.

• Liker 1
Skrevet
Freakingawesome skrev (1 minutt siden):

Religiøse mennesker skremmer meg. Og da spesielt de radikale og praktiserende. 

Er så mange syke meninger og de lever med en ideologi som i mange tilfeller kun hører hjemme på psykiatrisk, på lukket avdeling. 

Ubegripelig at mange i 2021 lider av slike vrangforestillinger. 

Kollektiv galskap er dessverre temmelig normalt.

Gjest Freakingawesome
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kollektiv galskap er dessverre temmelig normalt.

Ja, dessverre. Kommer selv fra en kristen familie, og har vært vitne til de sykeste ting. Selv om jeg brøt meg ut fra troen i en alder av 12 år. Eksorsisme i Sarons Dal f.eks. 

Skrevet
Freakingawesome skrev (7 minutter siden):

Ja, dessverre. Kommer selv fra en kristen familie, og har vært vitne til de sykeste ting. Selv om jeg brøt meg ut fra troen i en alder av 12 år. Eksorsisme i Sarons Dal f.eks. 

Eksorsisme hadde jo vært fascinerende å være vitne til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...