Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gråter også du som kristen over president Donald Trumps valgtap?

Anonymkode: d0e45...8a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Han kommer tilbake. 👍

Anonymkode: 72765...6f5

Skrevet

Ja. Var på sin rette plass at han tapte. Kommer aldri tilbake heller etter måten håndterte tapet på. Patetisk mann.

• Liker 5
Skrevet

Kristne er så lettlurte. Skjønner ikke dere at Trump bare utnyttet kristne verdier for å få stemmer. Det finnes jo ikke noe mindre kristent enn Trump. Kvinnehater, notorisk utro, gift og skilt ørten ganger, rasist...

Anonymkode: 5a9f0...c70

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig! Gud har en plan med alt. Tror mange ateister misforstår det å være kristen. Det å kjenne Guds kjærlighet gjør at man føler en trygghet også når ting ikke går som ønsket. Det er mye verre å takle tilbakegang når man ikke kjenner Guds kjærlighet. 

Anonymkode: f2241...d42

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kristne er så lettlurte. Skjønner ikke dere at Trump bare utnyttet kristne verdier for å få stemmer. Det finnes jo ikke noe mindre kristent enn Trump. Kvinnehater, notorisk utro, gift og skilt ørten ganger, rasist...

Hvorfor generalisere? Jeg kjenner ikke en eneste kristen som liker den fyren.

• Liker 6
Skrevet
Duff skrev (1 minutt siden):

Hvorfor generalisere? Jeg kjenner ikke en eneste kristen som liker den fyren.

Ok, kanskje ikke så mange i Norge fordi vi har bedre vett. Men i USA i hvert fall. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi får se. Den som ler sist, ler best. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, kanskje ikke så mange i Norge fordi vi har bedre vett. Men i USA i hvert fall. 

Det er ikke så mange i usa heller, det bare ser slik ut. Det er de helt ekstreme som liker han, vanlige kristne gjør ikke der heller.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan fu utdype? 🤔

Skrevet

Hvis det er å være kristen betyr at en bør sympatisere med en så forstyrret mann som Trump , ja da er det ikke håp for  kristenfolket . 

Anonymkode: 45839...5d7

• Liker 4
Skrevet
Duff skrev (1 minutt siden):

Det er ikke så mange i usa heller, det bare ser slik ut. Det er de helt ekstreme som liker han, vanlige kristne gjør ikke der heller.

Nei, får inderlig håpe det. Men tror de kristne stemmer på han utelukkende fordi han støtter deres verdier politisk. Men mannen selv er jo satan sjøl

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

5 minutter siden, AnonymBruker said:

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan fu utdype? 🤔

Personen jeg siterte tror han/hun er mye smartere enn kristne. Tror vedkommende overvurderer seg selv kraftig. 

• Liker 1
Skrevet

Visste dere at grevling og oter har lite til felles?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tviler på at en særlig stor andel av norske kristne liker Trump. Det kommer ikke noe godt av å generalisere så heftig.

Og det kommer fra meg som har vært "hardbarka" ateist helt siden jeg var gammel nok til å skjønne at kristendommen er gammel overtro som ikke henger på greip. Dvs ca 13 år gammel.

I USA derimot..

Duff skrev (6 minutter siden):

Nåja. Flertallet av kristne amerikanere som stemte, stemte jo på ham.

Skrevet (endret)

Jeg er kristen, men kan ikke nok om det amerikanske systemet til å ha så sterke meninger om hvem som bør bli president, men jeg har forstått det slik at mange kristne har stemt Trump grunnet frykt for en ny, og mer, liberal abortlov.

Endret av Uatskillelig
Skrevet
Nicathv skrev (1 minutt siden):

Jeg tviler på at en særlig stor andel av norske kristne liker Trump. Det kommer ikke noe godt av å generalisere så heftig.

Og det kommer fra meg som har vært "hardbarka" ateist helt siden jeg var gammel nok til å skjønne at kristendommen er gammel overtro som ikke henger på greip. Dvs ca 13 år gammel.

I USA derimot..

Nåja. Flertallet av kristne amerikanere som stemte, stemte jo på ham.

De stemte på ham fordi han fører noe politikk som er i tråd med kristne verdier, og de kristne stemmer på hvem som helst som vil gjøre abort strengere

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

image.png.a02ce09cc7cf3ade6cc2a5fcf504a733.png

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

image.png.a02ce09cc7cf3ade6cc2a5fcf504a733.png

Oh lord 🥱

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...