Gå til innhold

Seksuell appetitt etter å ha sluttet på p-pille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig hvor kåt jeg har blitt etter jeg sluttet på p-pillen. Tenk at det som brukes for at man kan ha sex uten å være redd for å bli gravid reduserer lysten på sex så betraktelig. 
p-pille er den største cock-blocken som eksisterer.

Anonymkode: 51cf2...a42

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er helt utrolig hvor kåt jeg har blitt etter jeg sluttet på p-pillen. Tenk at det som brukes for at man kan ha sex uten å være redd for å bli gravid reduserer lysten på sex så betraktelig. 

Funker i dobbel forstand: blir omtrent aldri gravid av sex og forhindrer mange i å ha sex.

oppskrytt og dårlig oppfinnelse som manipulerer kroppens naturlige hormonbalanse

• Liker 1
Skrevet

Det er fordi p- piller hindrer eggløsning, og man er biologisk disponert for å være kåt rundt eggløsning siden det er da man kan bli gravid 

Anonymkode: 02a58...af8

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er ganske trist at det er sånn. Undertrykker jo de naturlig svingende hormonene. Blir mindre vått også.

Samtidig er det jo mange som føler seg friere og slapper mer av fordi de ikke trenger å være bekymret for graviditet.

Anonymkode: b97d9...780

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

P-pillen reduserer nivået av "fritt" testosteron med nesten 50%... så det er ikke så rart man mister sexlysten... Etter at du slutter med p-pillene produserer kroppen testosteronet normalt igjen, noe som gir økt sexlyst, det er heller ikke så rart du blir litt ekstra kåt av det... kjenner du deg ekstra kåt i perioder har du høyt testosteronnivå... Så med riktig kosthold kan man faktisk spise seg kåtere... Testosteron = Økt sexlyst for både kvinner og menn...

Funfact: Menn har betydelig større nivå av testosteron, likevel er kvinner minst like kåte som menn🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...