Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer fordi jeg er så sikker på at min aldri kunne gjort det. 

Jeg skjønner jo det at man aldri kan vite. Men jeg er veldig sikker på at han ikke ville gjort det. Hvordan føler du om det? Tror du at din kjære kunne hatt en affære eller er du helt trygg på han eller hun?

Jeg hadde blitt skikkelig sjokka om jeg fant ut han var utro. 

Anonymkode: 96529...cdc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe utto ..

• Liker 4
Skrevet

Nei. Han gadd aldri jakte damer før vi ble sammen, så da gidder han i hvert fall ikke nå.

Anonymkode: 0c455...cb1

Skrevet

Helt vanlig å være utro, spes når det kjedelige familielivet med barn har vart i mange år. Snakker av erfaring 

Anonymkode: 1bf13...e9c

• Liker 4
Skrevet

Ja, det tror jeg. Jeg tror ALLE menn vil være utro om a) en digg dame legger seg etter dem og b) de vet det ikke vil oppdages.

(selvfølgelig finnes det jo de menn som selv går inn for det/oppsøker det, men dét tror jeg verken min samboer ville gjort eller flesteparten gjør)

Anonymkode: c6b6e...79a

• Liker 9
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Jeg vet hva han står for og hvordan han har levd livet før han møtte meg. Jeg hadde blitt svært sjokkert om han valgte å være utro.

Eksen derimot, ble ikke veldig overrasket når jeg oppdaget han på datingsider når vi hadde giftet oss... Uff. Godt jeg er kvitt han.

Anonymkode: 64e6a...1b0

• Liker 6
Skrevet

Jeg har inntrykk av at han har det veldig godt sammen med meg, og vi snakker godt sammen. Jeg tror ikke han kommer til å være utro, men gjennom et langt liv kan ting skje, av sammensatte grunner. Det meste kan tilgis og jobbes igjennom, hvis begge vil og legger ned en innsats. 

Anonymkode: 427d1...84b

• Liker 2
Skrevet

Du kan aldri vite. Noen er i stand til å krysse grenser man ikke trodde var mulig. Sett pris på det du har og gi det næring.

Anonymkode: 2df00...112

• Liker 2
Skrevet

Har lurt på det i flere år, men vi er fortsatt sammen i snart 11 år. Man har aldri garanti for utroskap

Anonymkode: b50b4...12a

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg bare lurer fordi jeg er så sikker på at min aldri kunne gjort det. 

Jeg skjønner jo det at man aldri kan vite. Men jeg er veldig sikker på at han ikke ville gjort det. Hvordan føler du om det? Tror du at din kjære kunne hatt en affære eller er du helt trygg på han eller hun?

Jeg hadde blitt skikkelig sjokka om jeg fant ut han var utro. 

Jeg hadde vært sammen med ex i 20+ år, trodde aldri han kunne være utro. Jo da, han kunne det faktisk.

• Liker 1
Skrevet

Alle kan være det.

Anonymkode: b3bba...995

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror også ALLE menn kan være utro hvis en lekker dame prøver seg, og det ikke kan oppdages.. dessverre😓 

Anonymkode: 08277...430

• Liker 2
Skrevet

Ja det regner jeg absolutt med at han kunne vært. Han er kåt av seg, så hvis en heit dame hadde prøvd seg og han følte seg rimelig sikker at han ikke kom til å bli tatt for det, så tror jeg det. Tror også at det ville gitt ham dårlig samvittighet, og at han ikke ville oppsøkt det med overlegg (vi har et bra og aktivt sexliv så han er ikke desperat..)

Men dette er ikke noe jeg gidder å gå rundt å lure på, eller bruke krefter på. Jeg eier ham ikke, men enn så lenge så er han min. (Han er en lat jævel også, så den damen skulle nok fått jobbet litt for at han skulle synes at det var verdt stresset og hemmeligholdelsen😅

• Liker 1
Skrevet

Helt sikker kan man aldri være. Men jeg er så sikker som jeg kan bli på han jeg er gift med. Hvert fall i den fasen i livet vi er i nå. Han forguder familielivet etter å ha blitt far sent i livet. Barna (og jeg) er alt for ham og alt han gjør, alt han bruker tid på og alt han interesserer seg for handler om vårt beste. 
Han er trygg på seg selv og trenger ikke bekreftelse av andre kvinner for å vite at han duger, det får han i bøtter og spann hjemme. 
Jeg har tidligere vært i forhold med menn jeg ikke har stolt på lengre enn jeg kunne kastet dem så jeg har en viss vurderingsmulighet. 

Anonymkode: 4cdb8...6b2

• Liker 2
Skrevet

Det trenger dessverre ikke ha noe med hvor bra man har det hjemme, selv de lykkeligste griper sjansen hvis den byr seg hvis det aldri kommer for en dag..

Anonymkode: 08277...430

• Liker 2
Skrevet

Helt ærlig, jeg ville blitt fullstendig tatt på senga. Jeg klarer ikke se det for meg.

Vi har det fint sammen, og jeg vet via muntlig, fysisk og annen annerkjennelse at han setter utrolig stor pris på meg. I fare for å høres helt dust ut opplever jeg at han tror han har skutt gullfuglen med meg. Ikke fordi jeg er så fantastisk, men fordi vi er en utrolig god match og er bra for hverandre. Jeg tror han oppriktig tror at jeg er et skikkelig kupp og aldri ville risikert å ødelegge det. Han har heller aldri vært en noen ladies man som renner på byen og plukker opp damer. Jeg ville blitt ekstremt overrasket. 

Det er vanskelig å si dette uten å høres helt utrolig oppblåst ut, men du spurte om et ærlig svar og dette er det ærligste svaret jeg har. 

Anonymkode: 28fda...f62

• Liker 2
Gjest EndaEnGang
Skrevet

Jeg tror ikke han kunne vært det per dags dato. Akkurat nå stoler jeg hundre prosent på akkurat det. Men jeg ser ikke bort ifra at det kan skje en gang i fremtiden, vanskelig å vite hvordan livet og forholdet vårt er om si ti år. Jeg har opplevd utroskap et par ganger før da, så det er kanskje først og fremst derfor det ikke er så fryktelig vanskelig å se for seg.  

Skrevet

Studier viser tydelig at religiøse menn er i mindre grad utro enn ikke-religiøse menn. Da har man svaret.

Anonymkode: f8c6c...4c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Helt ærlig, jeg ville blitt fullstendig tatt på senga. Jeg klarer ikke se det for meg.

Vi har det fint sammen, og jeg vet via muntlig, fysisk og annen annerkjennelse at han setter utrolig stor pris på meg. I fare for å høres helt dust ut opplever jeg at han tror han har skutt gullfuglen med meg. Ikke fordi jeg er så fantastisk, men fordi vi er en utrolig god match og er bra for hverandre. Jeg tror han oppriktig tror at jeg er et skikkelig kupp og aldri ville risikert å ødelegge det. Han har heller aldri vært en noen ladies man som renner på byen og plukker opp damer. Jeg ville blitt ekstremt overrasket. 

Det er vanskelig å si dette uten å høres helt utrolig oppblåst ut, men du spurte om et ærlig svar og dette er det ærligste svaret jeg har. 

Anonymkode: 28fda...f62

Egentlig akkurat sånn jeg føler det også.

Bare lurer på om jeg er litt naiv 😇🤣

Skrevet

Nei, han vet veldig godt at han ikke får en bedre kjæreste enn meg, og jeg kan ikke se for meg at han vil kaste bort det vi har for et ligg. Han liker stabilitet og forpliktelser, er ikke ung lengre, og er ikke akkurat det jeg vil kalle et kupp. Selv om jeg selvsagt elsker han og han er et kupp for meg 😅

Anonymkode: 98aa8...4ba

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...