AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Hvis vi ikke ser på film eller serie, går samboer på rommet og ser på TV i sengen eller gamer. Vi gjør aldri noe sammen lengre. Jeg tror ikke han liker å være sammen med meg? Anonymkode: e60f9...ba1 1
Gjest Jente- Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis vi ikke ser på film eller serie, går samboer på rommet og ser på TV i sengen eller gamer. Vi gjør aldri noe sammen lengre. Jeg tror ikke han liker å være sammen med meg? Anonymkode: e60f9...ba1 Det høres ut som et trist forhold
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Jente- skrev (2 minutter siden): Det høres ut som et trist forhold Det er det. Jeg går mye turer og gråter for meg selv. Jeg gråter nå også. Han er på soverommet. Jeg prøver å prate med han, men han klarer ikke si noe. TS Anonymkode: e60f9...ba1 1
Adara Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Hva tenker du om det, TS? Syntes du det er greit? Hvis ikke, har du snakket med han om det? Hva sier han da? 1
Adara Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er det. Jeg går mye turer og gråter for meg selv. Jeg gråter nå også. Han er på soverommet. Jeg prøver å prate med han, men han klarer ikke si noe. TS Anonymkode: e60f9...ba1 Der fikk jeg jo svar på det jeg lurte på. Hva mener du med han ikke klarer si noe? Hvor lenge har dere vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Det høres trist ut. Hvorfor klarer han ikke si noe? Du må få han til å være ærlig, hvis ikke kommer dere ingen vei. Men det kan hende han vil gjøre det slutt siden dere ikke har så mye til felles lengre, eller det kan hende han vil jobbe for forholdet. Du bør være forberedt på begge deler, men du kan ikke fortsette å ha det slik, det er sikkert ❤️ Anonymkode: 7e8b7...a35 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Skrevet 26. desember 2020 Adara skrev (1 minutt siden): Der fikk jeg jo svar på det jeg lurte på. Hva mener du med han ikke klarer si noe? Hvor lenge har dere vært sammen? Vi har vært sammen i 6 år. Han har hatt en veldig fæl barndom (helt grusom..) og det gjør at han rett og slett stenger seg inne, klarer ikke prate om ting. Han klarte det de første årene, da blomstret han på mange måter, men de siste årene har det snudd helt. TS Anonymkode: e60f9...ba1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #8 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres trist ut. Hvorfor klarer han ikke si noe? Du må få han til å være ærlig, hvis ikke kommer dere ingen vei. Men det kan hende han vil gjøre det slutt siden dere ikke har så mye til felles lengre, eller det kan hende han vil jobbe for forholdet. Du bør være forberedt på begge deler, men du kan ikke fortsette å ha det slik, det er sikkert ❤️ Anonymkode: 7e8b7...a35 Det lille han sier er at han syns ting er greit. Han har ingen ambisjoner eller mål, han tar liksom til takke med alt. Jeg føler jo meg slem, for jeg vil forandre på så mye med sånn vi lever og har det. Når det er kun jeg som tar opp ting føles det også fælt. Han er helt stille. Svarer meg ikke. TS Anonymkode: e60f9...ba1
Gjest Jente- Skrevet 26. desember 2020 #9 Skrevet 26. desember 2020 Jeg anbefaler stort sett at folk prater sammen ansikt til ansikt om slikt, men høres ikke helt ut som han kan/klarer det. Hva med at du sender han en SMS og sier at du vil prate (men at dere holder samtalen på SMS). Så sier du hva du føler og spør hva han tenker
Gjest Jente- Skrevet 26. desember 2020 #10 Skrevet 26. desember 2020 Føler du at han har gitt opp forholdet, men at han er såpass komfortabel med det at han ikke gidder å ta bryet med å gjøre det slutt? At han egentlig er lei forhold, men er usikker og derfor ikke orker å fortelle deg det? Høres jo nesten ut som han er halvveis ute av forholdet allerede, hvordan hadde han reagert tror du hvis du gjorde det slutt?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #11 Skrevet 26. desember 2020 Parterapi ikke KG! Anonymkode: 779f3...e6e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #12 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det lille han sier er at han syns ting er greit. Han har ingen ambisjoner eller mål, han tar liksom til takke med alt. Jeg føler jo meg slem, for jeg vil forandre på så mye med sånn vi lever og har det. Når det er kun jeg som tar opp ting føles det også fælt. Han er helt stille. Svarer meg ikke. TS Anonymkode: e60f9...ba1 Beklager å si det, men da er dere ikke en match. En person som elsker deg og vil ditt beste, er villig til å gjøre noe for forholdet. Han virker jo helt apatisk, og bryr seg ikke. Det er IKKE kjærlighet. Enten bør dere gå i parterapi, eller så er det nok lurt å gi opp og finne en med mer futt i. Du trenger ikke være sammen med noen som ikke bryr seg om deg. Du fortjener bedre. Anonymkode: 7e8b7...a35 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #13 Skrevet 26. desember 2020 Jente- skrev (1 time siden): Føler du at han har gitt opp forholdet, men at han er såpass komfortabel med det at han ikke gidder å ta bryet med å gjøre det slutt? At han egentlig er lei forhold, men er usikker og derfor ikke orker å fortelle deg det? Høres jo nesten ut som han er halvveis ute av forholdet allerede, hvordan hadde han reagert tror du hvis du gjorde det slutt? Det var annerledes før. Han var gladere, spiste sunnere og var mer sosial. Vi lo mye, koste oss. Gikk på kino, ut for å spise, var med venner.. Vi mistet et nært familiemedlem og jeg føler det var etter dette han forandret seg. Hvis han hadde gjort det slutt, så hadde jeg sagt at jeg forstår. Men det kommer aldri til å skje. TS Anonymkode: e60f9...ba1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #14 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager å si det, men da er dere ikke en match. En person som elsker deg og vil ditt beste, er villig til å gjøre noe for forholdet. Han virker jo helt apatisk, og bryr seg ikke. Det er IKKE kjærlighet. Enten bør dere gå i parterapi, eller så er det nok lurt å gi opp og finne en med mer futt i. Du trenger ikke være sammen med noen som ikke bryr seg om deg. Du fortjener bedre. Anonymkode: 7e8b7...a35 Jeg er enig i mye av det du sier. «Problemet» er bare vi var en veldig god match, klaffet helt utrolig bra. Vi har veldig dårlig råd, tror ikke han vil bruke penger på parterapi 😔 TS Anonymkode: e60f9...ba1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #15 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har vært sammen i 6 år. Han har hatt en veldig fæl barndom (helt grusom..) og det gjør at han rett og slett stenger seg inne, klarer ikke prate om ting. Han klarte det de første årene, da blomstret han på mange måter, men de siste årene har det snudd helt. TS Anonymkode: e60f9...ba1 Da må han ha hjelp. Anonymkode: 643da...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå