Gå til innhold

Noen som kan spå her? Hva feiler det hele familien min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele min familie har bare blitt splittet vi snakker ikke sammen. Blir sure for småting og da komuniserer ikke. Jeg har forsøkt å eks ta opp kontakten med min søster som bor utenlands,men nå er hun sur på meg pga en idiotisk ting. Alt dette går gjennom mamma. Jeg synes så synd på henne det er så tragisk. Føler noen ganger at noen har kastet en trolldom over oss. Krangling hele tiden og uenigheter.Noen som kan spå eller råde meg til noen som kan.

Anonymkode: 15ef3...1e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tussi84 skrev (1 minutt siden):

Arv? 

Nei. 

Skrevet

Steika hakka tullat hele gjengen. Sånn er min familie. Gitt opp og holder avstand.

Anonymkode: 2b053...19e

• Liker 4
Skrevet

Trekk deg unna og velg hvem du vil bruke tid på ... høres ut som din mor kanskje? Overse resten. Nå spår ikke jeg. Bare sånn jeg tenker 

• Liker 2
Skrevet
Bente1234 skrev (12 minutter siden):

Trekk deg unna og velg hvem du vil bruke tid på ... høres ut som din mor kanskje? Overse resten. Nå spår ikke jeg. Bare sånn jeg tenker 

Synes det er så trist virkelig. Min søster snakker om at hun savner oss,men foreslår aldri om å møtes bare snakk. Jeg har kuttet de ut. Bruker svært lite tid på dem. Sluttet å ringe og sende meldinger.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Steika hakka tullat hele gjengen. Sånn er min familie. Gitt opp og holder avstand.

Anonymkode: 2b053...19e

Ja jeg har kuttet de ut. 

• Liker 1
Skrevet

Dårlig kommunikasjon og krangling betyr åpenbart at dere er forbannet. Foreslår at du tar kontakt med en sjaman. 

Anonymkode: da9f7...0ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...